-GoldWing- Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Hey, ik heb sinds gister internet op m,n psp maar dan wil ik een filmpje downloaden en dan zegt die: wilt u dit bestand op de memory stick duo opslaan? Dan zeg ik ja en dan slaat die hem op bij video's. Maar dan ga ik naar video's en dan staat die er niet. Wat moet ik hiertegen doen? Greetzzz -GoldWing- Reageren
Jack-IV Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Hey, ik heb sinds gister internet op m,n psp maar dan wil ik een filmpje downloaden en dan zegt die: wilt u dit bestand op de memory stick duo opslaan?Dan zeg ik ja en dan slaat die hem op bij video's. Maar dan ga ik naar video's en dan staat die er niet. Wat moet ik hiertegen doen? Greetzzz -GoldWing- Filmpjes die je download, moet je eerst naar MPEG4(PSP formaat) converteren. Zie het gepinde topic in dit subforum voor meer info Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Kan dat gewoon op de psp of moet ik daarvoor het filmpje naar de computer overzetten het het daar doen? ik heb ook nog limewire gedownload maar waar moet ik die dan openen? Bewerkt: 18 april 2008 door -GoldWing- Reageren
Backsmash Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Kan dat gewoon op de psp of moet ik daarvoor het filmpje naar de computer overzetten het het daar doen?ik heb ook nog limewire gedownload maar waar moet ik die dan openen? eerst naar de pc overzetten en daar converteren. Limewire werkt niet op een psp. Dit zou alleen kunnen als homebrew, en daarvoor moet je een zogenaamde "gehackte" psp voor hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.