Jump to content

playboy x


gta-pro

Recommended Posts

ik weet niet hoe je fotos in je bericht zet

dus mijn vraag kan iemand die foto dat niko op een dak staat en dat hij waarschijnlijk iemand van het dak gooit die goser die valt lijk verdomt veel op playboy x vergelijk de kleren maar die groen met geel ......

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet hoe je fotos in je bericht zet

dus mijn vraag kan iemand die foto dat niko op een dak staat en dat hij waarschijnlijk iemand van het dak gooit die goser die valt lijk verdomt veel op playboy x vergelijk de kleren maar die groen met geel ......

Als deze foto ergens op een site staat, kun je deze heel gemakkelijk in dit, of een ander topic plaatsen. Je klinkt met je rechter muisknop 'op' de foto, en vervolgens op eigenschappen. In het midden zie je vervolgens Adres URL: staan, met erachter een link. Die link kopieer je. Nu klik je op rte-image-button.png, en plakt de link iin de aangegeven balk.

Nu staat de foto in het bericht ^_^

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Edit: Je bedoet overgens deze screen neem ik aan :):

med_gallery_1_51_277425.jpg

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat ie er niet echt op lijkt kijk maar: med_gallery_1_51_277425.jpg En Playboy_x.png

(Je ziet het hoofd niet goed van die foto dat die man die lijkt op playboy X ) ^_^:cya:

Maar het zou kunnen :Y

Die broek klopt niet...

Op de afbeelding heeft hij een streep-broek aan. Playboy-x heeft een spijkerbroek aan...

t5hvyd.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

_O_ . Lijkt me wel lachen, zie je hem in een onderbroek en later in een gewone broek :puh:

EDIT@Hieronder: Halloooo, GTAForum onderzoekt elk puntje van GTA IV hoor...

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

Ze zullen heus geen screen laten zien van een "opdrachtgever/vriend" die van een gebouw wordt afgegooid. Als het hem echt was, kon je dus opmaken dat die persoon tijdens het spel doodgaat. Kijk dat hij doodgaat in het verhaal is punt 2, maar dat laten zie niet al 3 weken voor de release zien, en dat zou ook niet leuk zijn als je dat al weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...