nnnnnn Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) hoe werkt een san andreas savagame die je van gta forum download Bewerkt: 19 april 2008 door nnnnnn Reageren
Dastard Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 De savegame die je gedownload hebt, sleep je in Mijn documenten ---> GTA San Andreas User Files ----> En plaats de save game hierin. LET OP! Kijk goed welke Versie je hebt! Kijk in de rechterbenedenhoek bij het startscherm, staat er niets, dan heb je V1. Staat er V2.00 heb je V2 (kun je niet op modden). Reageren
nnnnnn Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) hoe speel je een gedownloade savegame Bewerkt: 19 april 2008 door Bling Samengevoegd met je vorige topic. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 hoe speel je een gedownloade savegame Als je het .b bestand in San Andreas User Files hebt gedaan moet je SA opstarten en naar 'Load Game' gaan. Daar staat je savegame dan.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Eerst download je hem. Als je heb uit de download database haalt zijn het .rar bestandjes. Pak het bestand uit, en dan heb je een nieuwe map. Kopieer dan de savegame aangegeven met: GTASAsf. Achter de punt staat het slot van de savegame. Als je hem niet uit de download database haalt moet je doen wat Dastard zegt. Veel succes! PS: Als je dat hebt gedaan, in de map GTA San Andreas User Files hebt gezet, start je het spel op en dan Load Game, dan kan je spelen, met het slot wat je hebt gedownload. >>> Door Dutchy3010: Opmerking over inhalen verwijderd, doe a.u.b. niet zo kinderachtig.<<< Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Je moet hem toch ook nog unzippen, of zitten de savegames van hier niet in een zip of rar? In ieder geval moet je als de savegame een .zip of .rar bestand is eerst uitpakken met WinRar. Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Je moet hem toch ook nog unzippen, of zitten de savegames van hier niet in een zip of rar?In ieder geval moet je als de savegame een .zip of .rar bestand is eerst uitpakken met WinRar. Volgens mij staan alleen de downloads in de download database in .rar of .zip . Deze moet je dus 'unzippen'. Alleen, de downloads die je kan downloaden van andere mensen in het savegames subforum zijn volgens mij niet in .rar of .zip . Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Kijk goed welke Versie je hebt!Kijk in de rechterbenedenhoek bij het startscherm, staat er niets, dan heb je V1. Staat er V2.00 heb je V2 (kun je niet op modden). Dit klopt ook niet. De versie je je in de rechterbenedenhoek ziet is die voor het modden. De goede manier is die van het controleren van de grootte van het bestand 'script.img'. Dit bestand vind je in 'data' --> 'script'. De map 'data' vind je in de map waar je GTA San Andreas hebt geïnstalleerd. Kijk naar de grootte van 'script.img'. 568 kB --> V1. 562 kB --> V2. Download savegames van die versie, en volg dan de stappen zoals hierboven beschreven. Reageren
Hannibal The Cannibal Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Kijk goed welke Versie je hebt!Kijk in de rechterbenedenhoek bij het startscherm, staat er niets, dan heb je V1. Staat er V2.00 heb je V2 (kun je niet op modden). Dit klopt ook niet. De versie je je in de rechterbenedenhoek ziet is die voor het modden. De goede manier is die van het controleren van de grootte van het bestand 'script.img'. Dit bestand vind je in 'data' --> 'script'. De map 'data' vind je in de map waar je GTA San Andreas hebt geïnstalleerd. Kijk naar de grootte van 'script.img'. 568 kB --> V1. 562 kB --> V2. Download savegames van die versie, en volg dan de stappen zoals hierboven beschreven. Ook eens een vraagje bij mij lukt dat niet ik download dat ik klik erop en er kome aleen lettertjes en da is et dan kan iemand me helpe Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Je moet hem niet openen. Het hele verhaal even: Je download de savegame, bijvoorbeeld deze: *klik*. Als je hem hebt gedownload is hij waarschijnlijk ingepakt met een programma, bijvoorbeeld WinRAR. WinRAR is een programma om bestanden in te pakken, zodat ze kleiner worden. Je kunt zo'n bestand herkennen aan de .rar-extensie. Als het een .rar-extensie heeft moet je het uitpakken met WinRAR. Als je het niet hebt kun je het op de site downloaden (klik op de link die ik hiervoor gaf om er naartoe te gaan). Installeer het en pak nu je gedownloade bestand uit. Klik er rechts op en kies 'Uitpakken in ...\'. Eenmaal uitgepakt is er een map verschenen en zal er in die map een .b bestand zijn. Dit moet je níet openen, maar gewoon kopiëren. Klik er rechts op en kies 'Kopiëren'. Ga naar de 'GTA San Andreas User Files'-map, die te vinden is in 'Mijn Documenten'. Klik rechts op een lege plek in de map en kies 'Plakken'. Als er al een gelijknamige savegame is, wordt er gevraagd of je die wilt vervangen. Kies 'Ja' als je dat wilt, als je dat niet wilt moet je in de naam van je gedownloade savegame het getal veranderen naar een ongebruikt getal. Het getal moet niet lager dan 1 zijn, en niet hoger dan 8. Kopieer het nu nog eens en plak het in de 'GTA San Andreas User Files'-map. Eenmaal geplakt kan je je savegame spelen. Veel succes en plezier! Bewerkt: 20 april 2008 door VWO-er Reageren
shadowroru Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Je moet hem niet openen. Het hele verhaal even: Je download de savegame, bijvoorbeeld deze: *klik*.Als je hem hebt gedownload is hij waarschijnlijk ingepakt met een programma, bijvoorbeeld WinRAR. WinRAR is een programma om bestanden in te pakken, zodat ze kleiner worden. Je kunt zo'n bestand herkennen aan de .rar-extensie. Als het een .rar-extensie heeft moet je het uitpakken met WinRAR. Als je het niet hebt kun je het op de site downloaden (klik op de link die ik hiervoor gaf om er naartoe te gaan). Installeer het en pak nu je gedownloade bestand uit. Klik er rechts op en kies 'Uitpakken in ...\'. Eenmaal uitgepakt is er een map verschenen en zal er in die map een .b bestand zijn. Dit moet je níet openen, maar gewoon kopiëren. Klik er rechts op en kies 'Kopiëren'. Ga naar de 'GTA San Andreas User Files'-map, die te vinden is in 'Mijn Documenten'. Klik rechts op een lege plek in de map en kies 'Plakken'. Als er al een gelijknamige savegame is, wordt er gevraagd of je die wilt vervangen. Kies 'Ja' als je dat wilt, als je dat niet wilt moet je in de naam van je gedownloade savegame het getal veranderen naar een ongebruikt getal. Het getal moet niet lager dan 1 zijn, en niet hoger dan 8. Kopieer het nu nog eens en plak het in de 'GTA San Andreas User Files'-map. Eenmaal geplakt kan je je savegame spelen. Veel succes en plezier! ik heb dit ook geprobeert maar bij mij is het een php bestand plz helup me ! Reageren
reetvetertje Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Ik heb alles precies gedaan zoals het er stond en ik heb versie 1. Waarom krijg ik dan steeds een foutmelding als ik de savegame wil spelen???????????? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 (bewerkt) Je hebt een savegame van de verkeerde Versie gedownload. Hieronder vind je twee 100%-savegames. 100% Savegame V1 ; 100% Savegame V2. Succes ermee. Bewerkt: 4 februari 2009 door MegaPilot Reageren
Mousy Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Bij mij heb ik een andere probleem :S Als ik de savegame heb gedaan enz. en ik load de game in het spel, dan begint ie gewoon weer op het begin.. En is het gewoon hetzelfde als je een nieuwe game start.. >>> Door _KoE_Mzungu: Jij hebt precies hetzelfde probleem, zie de post hierboven van MegaFlilot voor de oplossing.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.