sanvice Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Hoi ik heb net gta vcs voor ps2 gekocht maar weet iemand hoe je online kunt spelen op ps2? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Hoi ik heb net gta vcs voor ps2 gekocht maar weet iemand hoe je online kunt spelen op ps2? Op de PS2 versie van VCS kun je géén online modus spelen, die is alleen beschikbaar in de PSP versie. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Op de PS2 versie van VCS kun je géén online modus spelen, die is alleen beschikbaar in de PSP versie. PSP versie heeft ook geen online functie, alleen een offline muliplayer. Reageren
Honkbalpet Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Multiplayer kan niet online. Het kan wel met PSP via AD-HOC en voor PS2 misschien met een 2e controller maar dat weet ik niet zeker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.