Jump to content

Gta Ripper vs. 1973

Recommended Posts

Geplaatst:

Ach, na een lange tijd weer een battle.. Kijken of ik nog steeds de skilzz heb die ik vroeger had :)

Onderwerp: Maakt niet uit

Soort design: Signature

Size design: max 500x150

Render: Zelf weten

Animatie: nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: z.s.m

Opmerking: Plakje kaas?

Geplaatst:

Aangenomen, ik was al begonnen met een sig maken toen ik de battle net aan had gemaakt dus ik kan hem al in leveren. :)

Mijn sig;

gtarippernaytleabry7.png

Geplaatst: (bewerkt)

oke hier de mijne.

EDIT:voor hieronder jij ook jij wint waarschijnlijk toch.

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

Ik weet niet goed op wie ik moet stemmen, ik vind ze allebei niet echt spectaculair:

Gta Ripper:

Hij is een beetje te donker, misschien had je er wat meer kleur in kunnen doen. Rechtsonder staat een hele kleine tekst, ik kan het niet goed lezen maar volgens mij staat er "abstract." Verder Vindt ik de blauwe brush wel mooi gedaan, maar de sig is gewoon te leeg. 4/10

1973:

Deze vind ik er heel raar uitzien. De "render" past totaal niet op de achtergrond en de achtergrond vind ik er een beetje "vaag" uitzien. Je hebt 2 dezelfde auto's, maar voor mij lijkt het alsof de achterste auto in de berm staat. Ook had je misschien wel een border kunnen gebruiken om je sig heen. Deze geef ik een 3/10

Allebeei dus niet egt goed, maar mijn stem gaat naar Gta Ripper

mvg,

Kloep

Geplaatst:

Ik sluit me deels aan bij Kloep. Ik vind de signatures allebij niet echt van hoge kwaliteit. Maar het is bij een persoon duidelijk zichtbaar dat deze wat meer ervaring heeft met PS dan de ander. 1973, dit is gewoon geen signature, maar een plaatje. Sorry dat ik het zo bot moet zeggen. Je bent nog een beginner, en dit lijkt me een screen van San Andreas, waarbij je vervolgens een of ander contrast over het geheel hebt heengepleurd. Misschien handig om voortaan ook eventjes te kijken hoe dat eruit ziet, want volgensmij heb je dit met je ogen gesloten gedaan. Het konijntje verzacht de pijn een beetje, maar het is geen mooie sig, en ook zeer onprettig om naar te kijken. Ik krijg er gewoon mijn van aan m'n ogen.

Gta Ripper, het is dat je tegestander nog niet heel gevordert is, maar ook jou sig is me een beetje aan de lage kant, kwalitatief dan. Er staat abstract, maar je hebt het enorm scherp gemaakt, waardoor ik hier eveneens pijn krijg aan mijn ogen. De tekst zorgt ervoor dat het nog enigzins redelijk kan worden gevonden. De kleuren zijn hetzelfde als de C4D zelf, en dat maakt het allemaal wel redelijk passend. Er zit een border om je signature heen, en ook dat geeft aan dat je wel degelijk tijd hebt besteed aan je signature.

De tranen staan me in m'n ogen. Niet omdat jullie signatures zo afgrijslijk zijn, maar omdat de kleuren gewoon echt te fel zijn. Ik rond het gauw af, voordat mijn lenzen er dalijk uit vallen.

Ik stem om de signature die het in dit geval verdient. En dat is die van Gta Ripper.

Geplaatst:

GTA Ripper

Ik vind dit een saaie sig... Alleen wat "blauwe stralen", en verder niks speciaals... Ook staat je naam niet op de sig dus het kan zijn dat jij hem niet eens hebt gemaakt... De tekst is ook nauwelijks te zien... Bij elkaar vind ik dit jammer want ik denk zelf dat jij wel beter kunt dan dit aangezien je ook enekele tuts hebt gemaakt...

1973

Ook een beetje saai... Het begint saai te worden omdat je alweer dezelfde personage in je sig hebt... Driver is voor het eerst maar door de slechte graphics van driver vind ik het niet mooi in het totaal...Ook vind ik het bizar dat er een tekeningfiguur op een 3D achtergrond zit... Bij de buik van je personage zit geen lijn wat me nogal opvald... Verder mis ik nog een effect met de tekst... Het is gewoon zwart... Geen schaduw, Outer Glow of een ander effect... Je hebt ook geen border om je sig wat jammeer is want een border maakt de sig helemaal af...

Mijn stem gaat naar 1973

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind ze allebei helemaal niet super.

GTA Ripper: Je signature is té donker. Zoals je aan alle kanten kan zien. Als je heel goed kijkt zie ik er ook geen render in. Het zijn volgens mij een paar brushes die je bij elkaar hebt ingestopt. Volgens mij zijn de kleuren die je bij elkaar hebt gedaan zijn: Wit, Blauw, en Licht Groen. Die kleuren passen opzich wel goed bij elkaar, maar je moet de volgende keer proberen minder kleuren bij elkaar te doen. Je moet de volgende keer er ook een render instoppen. En wat staat er eigenlijk rechts onderin de hoek. Je kan het bijna niet lezen. Als ik het moet lezen staat er: Een halve A, bstrecl. Je moet het dus de volgende keer 1 kleur doen en heel ietsje groter doen. Dan de stroke: Die zijn wit en Zwart. Die kleuren passen niet goed bij Wit, Blauw en Licht-groen. Probeer dat ook de volgende keer anders te doen. Omdat het achtergrond Zwart is had je net zo goed een Blauwe stroke kunnen doen. Dat ziet er mooier uit. Maar je signature is gewoon te leeg. Maar de Brushes redden je uit de nood en daarom krijg je toch een 6.

1973: Altijd weer die personage hé :puh:. Probeer hem er eens uit te laten. Misschien worden je signature's dan wat beter. Je kan zien dat je het echt met Paint gedaan hebt. Om de auto's er bij te doen was wel een leuk idee. Alleen waar komen die auto's in godsenaam vandaan? Komen ze nou het strand op? Ik zie dat je daar achter ook een paar bomen er bij hebt gedaan. Misschien zou je die kunnen verkleinen zodat het lijkt dat ze verder van de bomen af zijn(kan je eigenlijk verkleinen met Paint? :puh:) Ik zie dat je ook in de linker kant ook een soort 'Huis' hebt neer geplaatst. Misschien zou je die er weg kunnen laten. Nu de Tekst: De zwarte kleur past er niet echt bij. Probeer het eens een leukere kleur te doen. Ook jammer is dat je geen Stroke hebt. Die erbij en je krijgt een 5

Kort gezegd vind ik allebei de signature's niet mooi. Dit vind ik een van de slechtste battle's. Sorry dat ik dit zo zeg maar ik vind ze allebei niet mooi. Maar ik moet toch een keuze maken. En mijn keuze gaat toch uit naar GTA Ripper.

EDIT: Zow, wat een lap tekst :7

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Battle afgelopen, winaar Gta Ripper! 1 punt voor jou in de ranking..

Helaas 1973, volgende keer beter..

Ranking updated, en topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...