Tmzom Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Heey... Ik ben nu bij de laatste missies in countryside... Maar ik zie een paar threads over autos afleveren? dat lijkt me best leuk...weet iemand waar je dit kunt doen en hoe? en of ik het al wel kan doen? laterzz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 heej geef is wat meer info ik snap niet helemaal wat je echt bedoelt of kijk ander's hier klik hier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Er staan lijstjes op deze site met autos en geldbedragen... Dus mijn vraag is moet je die autos ergens naar toe brengen om dat geld te krijgen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ik d8 dat je dat geld kreeg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Er staan lijstjes op deze site met autos en geldbedragen...Dus mijn vraag is moet je die autos ergens naar toe brengen om dat geld te krijgen ow je bedoelt import/export die auto's kun je afleveren bij de kraan naast de san fiero airport ga in de kraan pak je auto en zet hem in de rode gedeelte Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Krijg je dan geen 4 sterretjes achter je aan Ik weet het niet hor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Krijg je dan geen 4 sterretjes achter je aan Ik weet het niet hor nee nrm niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Hoezo zou je 4 sterren krijgen :huh: En als je in de countryside zit moet je gewoon nog even wachten, je komt er vanzelf Je moet dan de autos die op de lijst staan zoeken en naar de kraan brengen en dan op de boot zetten. Let wel op dat je autos meer waard zijn als ze nog mooi heel zijn, in elkaar geprakte auto's leveren een stuk minder op :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Krijg je dan geen 4 sterretjes achter je aan Ik weet het niet hor en uuh ik denk wel dat je weet hoe het moet he da is me een magneet en voor de rest su6 :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ja Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 (bewerkt) Is het een kraan is San fierro :o ??? langs een hele grote boot staat een gele kraan...Maar ik zie nergens iets waar je een auto kan inrijden....Als ik hem onder de kraan zet gebeurd er nix.... :blink: Moet het ook op volgorde? Bewerkt: 9 februari 2005 door Tmzom Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 je moet de auto een stukje van de kraan afzetten wel op het spoor van de kraan dan de auto uitstappen, vervolgens loop je onder de kraan in het rode gedeelte dan druk je op driehoekje en dan zit je in de kraan en dan kun je met de auto's optillen en op de boot zetten en je laat de auto los met rondje. P.s. zet de auto wel in het rode rondje op het schip. Alleen ik weet niet meer precies wat de controls er precies voor zijn voor het optillen en laten dalen en de kraan rond te laten draaien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Is het een kraan is San fierro :o ???langs een hele grote boot staat een gele kraan...Maar ik zie nergens iets waar je een auto kan inrijden....Als ik hem onder de kraan zet gebeurd er nix.... :blink: Moet het ook op volgorde? Er is al heel veel info te vinden over export. Gebruik in het vervolg even de zoekfunctie! Je kunt pas auto's exporteren aan het eind van de San Fierro verhaal missies. Dan moet je Wang Cars kopen (nadat je de drivingschool gehaald hebt) en wat missies voor Wang Cars doen. In 1 van deze missies moet je ene auto exporteren en dan wordt ook uitgelegd hoe het moet. Vanaf dat moment kun je pas auto's im- en exporteren. Slotje. (zoekfunctie) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts