Jump to content

autos afleveren?

Tmzom

Recommended Posts

Heey...

Ik ben nu bij de laatste missies in countryside...

Maar ik zie een paar threads over autos afleveren? dat lijkt me best leuk...weet iemand waar je dit kunt doen en hoe? en of ik het al wel kan doen?

laterzz

Delen op andere websites

Er staan lijstjes op deze site met autos en geldbedragen...

Dus mijn vraag is moet je die autos ergens naar toe brengen om dat geld te krijgen :D

ow je bedoelt import/export

die auto's kun je afleveren bij de kraan

naast de san fiero airport

ga in de kraan

pak je auto en zet hem in de rode gedeelte

Delen op andere websites

Hoezo zou je 4 sterren krijgen :huh:

En als je in de countryside zit moet je gewoon nog even wachten, je komt er vanzelf ;) Je moet dan de autos die op de lijst staan zoeken en naar de kraan brengen en dan op de boot zetten. Let wel op dat je autos meer waard zijn als ze nog mooi heel zijn, in elkaar geprakte auto's leveren een stuk minder op :ph34r:

Delen op andere websites

Is het een kraan is San fierro :o ???

langs een hele grote boot staat een gele kraan...Maar ik zie nergens iets waar je een auto kan inrijden....Als ik hem onder de kraan zet gebeurd er nix.... :blink:

Moet het ook op volgorde?

Bewerkt: door Tmzom
Delen op andere websites

je moet de auto een stukje van de kraan afzetten wel op het spoor van de kraan

dan de auto uitstappen, vervolgens loop je onder de kraan in het rode gedeelte dan druk je op driehoekje en dan zit je in de kraan en dan kun je met de auto's optillen en op de boot zetten en je laat de auto los met rondje.

P.s. zet de auto wel in het rode rondje op het schip.

Alleen ik weet niet meer precies wat de controls er precies voor zijn voor het optillen en laten dalen en de kraan rond te laten draaien

Delen op andere websites

Is het een kraan is San fierro :o ???

langs een hele grote boot staat een gele kraan...Maar ik zie nergens iets waar je een auto kan inrijden....Als ik hem onder de kraan zet gebeurd er nix.... :blink:

Moet het ook op volgorde?

Er is al heel veel info te vinden over export. Gebruik in het vervolg even de zoekfunctie!

Je kunt pas auto's exporteren aan het eind van de San Fierro verhaal missies. Dan moet je Wang Cars kopen (nadat je de drivingschool gehaald hebt) en wat missies voor Wang Cars doen. In 1 van deze missies moet je ene auto exporteren en dan wordt ook uitgelegd hoe het moet. Vanaf dat moment kun je pas auto's im- en exporteren.

Slotje. (zoekfunctie)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...