Jump to content

Botsingen


sjaakminaak

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • steintje

    3

  • mastala

    2

  • Unmountable Tijmen

    2

  • jellha

    2

Top Posters In This Topic

Zouden jullie het mooi vinden als je dood kon gaan als je een botsing hebt gemaakt. En een iets mindere botsing gewond?

Lijkt me heel erg irritant.

Bijna iedereen botst om de zoveel seconde wel ergens tegen aan, en als je na zon botsing al dood bent is het bijna onmogelijk om lang stuk te rijden.

Mij lijkt het dus een idee dat het spel verneukt..

Hier ben ik het zwaar mee eens..Het zou niet leuk zijn dat je bij elke harde klap dood ging.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

zal ik eens wat vertellen ?

in het blad: (n) gamer ofzo hebben ze de multiplayer van het spel mogen spelen.

in de revieuw van het blad stond ook dat als je te hard tegen bijvoorbeeld een muurtje reed je door je voorruit kon vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

zal ik eens wat vertellen ?

in het blad: (n) gamer ofzo hebben ze de multiplayer van het spel mogen spelen.

in de revieuw van het blad stond ook dat als je te hard tegen bijvoorbeeld een muurtje reed je door je voorruit kon vliegen.

op gamesradar staat t interview met audio poppetjes van r*.. hier zie je een screen waarbij de taxichaffeur door de ruit vliegt..

screen: Sounds%20effects%202--article_image.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

zal ik eens wat vertellen ?

in het blad: (n) gamer ofzo hebben ze de multiplayer van het spel mogen spelen.

in de revieuw van het blad stond ook dat als je te hard tegen bijvoorbeeld een muurtje reed je door je voorruit kon vliegen.

op gamesradar staat t interview met audio poppetjes van r*.. hier zie je een screen waarbij de taxichaffeur door de ruit vliegt..

screen: Sounds%20effects%202--article_image.jpg

Ik zag hem net ook staan! Ziet er echt supervet uit. Denk alleen dat als je iedere keer in een achtervolging zit en je ergens tegen aan rijdt dat je dan iedere keer door de voorruit vliegt om vervolgens overhoop geschoten te worden door de politie, dat dat op den duur een beetje irritant gaat worden. Dus ik hoop wel wel dat ze er een soort van mogelijkheid indoen dat je je gordel om doet ofzo (dacht ook ergens zoits gelezen te hebben, maar weet het niet meer zeker of het een feit was)

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt het zeker realistischer. Kijk naar San Andreas, je botst met de hoogst mogelijke snelheid tegen een vrachtwagen, en binnen een paar seconden kan je weer verder gaan met waar je was...

Nu moet je veel beter uitkijken en nadenken voordat je bepaalde beslissingen neemt, iets wat in mijn ogen

een verbetering is!

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel irritant. Het zou leuker zijn als er health afging..

Ciao :cya:

Ben het helemaal met jou eens.

GR Giozio

uhu ik ook :eten: Mischien bij een hele harde botsing wel dood maar de rest liever gewoon health. Alhoewel ik het wel realistischer vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb niet alle comments gelezen.

Maar dit kwam ik wel tegen:

"Als je echt hard rijdt met een auto en tegen een stilstaand object ramt, dan wordt Niko door de voorruit gelanceerd. Op een motor komt dit natuurlijk ook vaak voor, maar daar heeft hij meestal een helm op. Verongelukken is dus nog steeds aan de orde van de dag in GTA IV en je zult het autorijden echt moeten leren om de “suicides by car” te beperken."

Suicides by car klinkt leuk ;)

Bron

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...