Arthis Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Hee, ik heb weer eens wat zitten prutsen (meer niet ) met PS: Wat vinden jullie? [Edit] bedankt voor je tips, Pennywise-The-Clown. Ik heb geprobeerd er wat mee te doen: V2: Bewerkt: 19 april 2008 door Arthis Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Hee, ik heb weer eens wat zitten prutsen (meer niet ) met PS: Wat vinden jullie? Waarom pruts je dan ook? Besteed er nou wat meer werk aan, en post het dan in de Graphics Showroom. Meer kans op leuke en positieve reacties... Hij is redelijk standaart, maar met standaart bedoel ik een goede basis. De achtergrond is een beetje eentonig, maar de overloop van kleuren maakt het toch nog rendabel om er iets mee te doen. Helaas verpruts het het vervolgens met de render die je er in zet. Hij pas qua kleur endergelijks helemaal bij de achtergrond, maar het is er gewoon "opgeplakt". Waarom? denk ik dan... Alleen al een simpele slagshaduw geeft al het effect dat de ridder voor een muur (background) staat, en gat geeft al een meer ruimtelijke sfeer aan je sig. Zelfs dat kan al punten opleveren. Denk aan zulke kleine details. Ook je tekst past simpelweg niet bij het geheel. De kleur komt niet terug in de sig zelf, en dat maakt hem een beetje slordig. De tekst gaat opvallen, en dat is niet de bedoeling. Waarom denk je dat kunstenaars hun naampje altijd onopvallend in een benedenhoek plaatsen? Het gaat om het kunstwerk zelf, niet om de naam, tenzij je de naam er mooi, met mooie kleuren en effecten in kunt plaatsen, maar dat is in dit geval niet aan de orde. Ik hou het op een 5.5 Reageren
Arthis Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Wil er nog iemand raten? een is zo weinig Reageren
Kloep Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Je tweede ziet er iig een stuk beter uit, Alleen ik vindt de gehele sig wel een beetje leeg. Een achtergrond met een render en rechtsboven een stukje tekst. Misschien zou je wat meer kunnen brushen? Dan lijkt de sig vaak al een stuk voller en zal hij er ook een stukkie beter uitzien. Deze sig geef ik een 7/10 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Je tweede ziet er iig een stuk beter uit, Alleen ik vindt de gehele sig wel een beetje leeg. Een achtergrond met een render en rechtsboven een stukje tekst. Misschien zou je wat meer kunnen brushen? Dan lijkt de sig vaak al een stuk voller en zal hij er ook een stukkie beter uitzien. Deze sig geef ik een 7/10 Zou ik hier wat aan mogen toevoegen... Brushes zijn vaak handig voor een ondergrond. Maar deze sig is eigenlijk al compleet. Relatief eenvoudig, maar toch mooi en strak uitgevoerd. Dus ik zou hier weinig tot niets meer aan verranderen. Hier zou ik geen volle sig meer van maken, dat maakt hem té druk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.