Jump to content

Problemen met savegame.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik probeer nu een full save-game te installeren van GTAforum maar telkens

als ik dat doe komt er te staan dat ie de cd niet kan lezen, maar als ik dan mijn oude

save-game weer erop zet dan doet ie het weer, ik had een v2 maar gedowngrade tot v1, ik

heb beide save-games geprobeerd maar beide doen ze het niet,

als je enige tips hebt dan zou ik dat zeer op prijs stellen.

Mvg. Ronald :tu:

Geplaatst:
Hallo,

ik probeer nu een full save-game te installeren van GTAforum maar telkens

als ik dat doe komt er te staan dat ie de cd niet kan lezen, maar als ik dan mijn oude

save-game weer erop zet dan doet ie het weer, ik had een v2 maar gedowngrade tot v1, ik

heb beide save-games geprobeerd maar beide doen ze het niet,

als je enige tips hebt dan zou ik dat zeer op prijs stellen.

Mvg. Ronald :tu:

Heb je een gekopieerde versie van het spel, of een orginele?

Indien je een orginele hebt, en hij kan de cd niet lezen, kun je proberen om het spel eventjes opnieuw te installeren, of het bestandje gta_sa.set te verwijderen uit de San Andreas User Files.

Geplaatst:

Orginele versie, maar elke keer als ik die save-game van GTAforum erop zet dan pas zegt ie

dat ie de cd niet kan lezen. Dus als ik de save-game verwijder dan doet ie het wel.

Geplaatst:

Dan is het zo dat je een verkeerde versie hebt ge-installeerd.

Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze...

 ...568KB, dan heb je V1 (savegame)

 ...562KB, dan heb je V2 (savegame)

En als hij zegt dat er nieuw spel is: dan heb je V2 met V1 savegame, crash is net andersom

Geplaatst:
Dan is het zo dat je een verkeerde versie hebt ge-installeerd.

Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze...

 ...568KB, dan heb je V1 (savegame)

 ...562KB, dan heb je V2 (savegame)

En als hij zegt dat er nieuw spel is: dan heb je V2 met V1 savegame, crash is net andersom

Maar ik heb dus 562kb alleen heb ik hem gedowngrade, althans de game, welke moet ik nemen dan

v1 of v2?

Geplaatst: (bewerkt)

Als je hem downgrade kan je modden. Dan kan je dus niet V1 savegames spelen. Dus je hebt gewoon een V2 savegame nodig. Wil je V1 savegames? Dan moet je de V2 files vervangen door de V1 files.

Hier zijn V2 savegames: V2 Savegames

Als je dit hebt gedaan kan je dus V1 savegames spelen.

Veel succes!

PS: Doet een nieuw spel het wel? Zo ja, dan ligt het aan de files.

Bewerkt: door visser23

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...