Politiehelikopter Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 goedendag, ik heb 2 probleempjes met de acer aspire pc... als ik een game speel, en ook regelmatig als ik gewoon op iinternet zit, gaat hij erg hard blazen, ik vertrouw het niet, want heb het nooit gehoord bij een andere computer... het geluid gaat ook soms een beetje hoger, en dat klopt ook niet... verder is hij de laatste dagen een stuk trager geworden... dat hard blazen heeft ie al een paar maanden, hoewel hij het niet had toen ik hem de eerste maanden had... leden, help me, please!! ik moet echt weten of ik ermee terug moet... :S Reageren
osmgek11 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) als je gaat gamen dan gaat je CPU & Videokaart harder werken en dan heb je koeling nodig. dus gaan de ventilatoren harder draaien. mischien heb je teveel proggama`s Geinstalleerd en is je hardeschijf aan de volle kant. en dan word je pc ook wat langzamer Bewerkt: 19 april 2008 door osmgek11 Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 als je gaat gamen dan gaat je CPU & Videokaart harder werken en dan heb je koeling nodig. dus gaan de ventilatoren harder draaien. mischien heb je teveel proggama`s Geinstalleerd en is je hardeschijf aan de volle kant. en dan word je pc ook wat langzamer oké bij games snap ik het dan wel, maar waarom doet hij dat dan ook als ik aan de computer niks doe? de ventilatoren gaan dan redelijk snel achter elkaar hard zacht hard zacht hard zacht enz... en mijn schijf is bijna helemaal leeg, heb 30 gb van de 180 gb gebruikt.... Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 ik heb 2 probleempjes met de acer aspire pc... als ik een game speel, en ook regelmatig als ik gewoon op iinternet zit, gaat hij erg hard blazen, ik vertrouw het niet, want heb het nooit gehoord bij een andere computer... het geluid gaat ook soms een beetje hoger, en dat klopt ook niet... dat hard blazen heeft ie al een paar maanden, hoewel hij het niet had toen ik hem de eerste maanden had... Dan moet hij laden. Toen je hem de eerste maanden had zat er zeker niet zo veel rotzooi op. Wij hebben dat ook. Dat is niks om je zorgen om te maken Reageren
moechy Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Staat je pc goed genoeg verlucht? Dus niet bv. onder je bureau tussen 2 muurtjes fzo. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Staat je pc goed genoeg verlucht? Dus niet bv. onder je bureau tussen 2 muurtjes fzo. nee staat boven op mijn bureau en krijgt nog veel koeling ook, zou het filter niet verstopt zijn door een bepaalde hoeveelheid stof? ook heb ik de pc al een keer open gehad.. Reageren
moechy Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Je zou eventueel de voeding eens kunnen uitzuigen met een stofzuiger en het kleine ventilatortje ook. Reageren
Caltson Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) hey, Dit is niet de eerste acer waarvan ik dit heb gehoord. Ik heb er zelf ook zo eentje gehad die hels kabaal maakte, op en af zoals een race-auto... Ik denk persoonlijk dat dit je koeling zelf is, en dat je er niet veel aan kan doen, je kan mischien wel een nieuwe fan laten zetten, maar ik weet niet hoe het juist met die acer dingen zit, dus dat is het enige wat ik je kan adviseren :S Greetz Bewerkt: 22 april 2008 door gtagangster Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2008 hey,Dit is niet de eerste acer waarvan ik dit heb gehoord. Ik heb er zelf ook zo eentje gehad die hels kabaal maakte, op en af zoals een race-auto... Ik denk persoonlijk dat dit je koeling zelf is, en dat je er niet veel aan kan doen, je kan mischien wel een nieuwe fan laten zetten, maar ik weet niet hoe het juist met die acer dingen zit, dus dat is het enige wat ik je kan adviseren :S Greetz maar de eerste maanden had hij dit niet... Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik heb ook een Acer Aspire, het is niet bepaald dé computer om games op te spelen. Ik heb alleen SA er eens op geistalleerd, hij maakte ook ongeloofelijk veel lawaai. Ik speel er nu geen games meer op, bij SA liep hij al vast. Nu heb ik daar geen last meer van van dat blazen. Een tijdje geleden is hij volledig gereset. Daarna heb ik er geen last meer van gehad. M'n internet liep ook traag, maar ik heb nu FireFox, dat gaat veel sneller bij mij. Die pc is ook niet gemaakt om games op te spelen. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 jongens, het probleem is weer opgelost! we hebben met de blaasstand van de stofzuiger mooi de binnenkant even uitgezogen, er vloog nogal wat stof uit... de koeler had erg veel rotzooi erin zitten, maar hij is de ouwe weer! bedankt voor jullie hulp, dit topic kan weer dicht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.