Jump to content

Nieuwe Signature

Recommended Posts

Geplaatst:
jeahl6.jpg

Rate's en Comment's? ^_^

Je maakt de laatste tijd erg veel signature's Tijmen. Zo leer je er natuurlijk van, maar doe wat met de tips die je krijgt. Daar zie ik nog te weinig van. Je hebt moeite met het onderscheiden van kleurcombinaties. Rood en Blauw gaat gewoon niet samen, en die combinatie vind ik telkens terug in je sig's. Alhoewel het brushen en inblenden je inmiddels al wat beter af gaat verpest de puur blauwe kleur de render, of andersom natuurlijk. Je teksten vind ik zo af en toe nog wat aan de grote kant. Probeer ook hier wat effecten in te gooien, via 'layer' kun je de tekst al verrijken met shadow's, glow's, outline's, paterns, etcetera.

Let dus op het kleurgebruik, en kijk naar andere signatures. Probeer eens wat andere stijlen uit, wie weet komt er wel iets moois uit. Aartdognau is ook op die manier tot zijn prachtige huidige signature gekomen.

Geplaatst:

Ik vind hem iets te veel ingeblend, maar de achtergrond is wel mooi, dus dat geeft wel weer een mooi gezicht. Een 8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...