Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Rate's en Comment's? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Rate's en Comment's? Je maakt de laatste tijd erg veel signature's Tijmen. Zo leer je er natuurlijk van, maar doe wat met de tips die je krijgt. Daar zie ik nog te weinig van. Je hebt moeite met het onderscheiden van kleurcombinaties. Rood en Blauw gaat gewoon niet samen, en die combinatie vind ik telkens terug in je sig's. Alhoewel het brushen en inblenden je inmiddels al wat beter af gaat verpest de puur blauwe kleur de render, of andersom natuurlijk. Je teksten vind ik zo af en toe nog wat aan de grote kant. Probeer ook hier wat effecten in te gooien, via 'layer' kun je de tekst al verrijken met shadow's, glow's, outline's, paterns, etcetera. Let dus op het kleurgebruik, en kijk naar andere signatures. Probeer eens wat andere stijlen uit, wie weet komt er wel iets moois uit. Aartdognau is ook op die manier tot zijn prachtige huidige signature gekomen. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Verder niemand? Reageren
Kloep Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik vind hem iets te veel ingeblend, maar de achtergrond is wel mooi, dus dat geeft wel weer een mooi gezicht. Een 8/10 Reageren
raymono Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 mooi ik vindt niet dat je er iets aan kan verbeteren een 7,0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.