Jump to content

Age of Empires II

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb wat vragen over aoe II

ben er pas mee bezig

wat is teams?

Bevoorbeeld als je je team kiest

Naam: /// civilication Celts Player 1 Teams

wat zijn die teams?

Geplaatst:

ben er pas mee bezig

wat is teams?

wat zijn die teams?

Misschien kan je een screen maken? Het is mij niet helemaal duidelijk, maar als je op teams klikt zie je dan cijfers? of kleuren? Ik denk zelf dat dit het is: of je bij elkaar wilt horen of allemaal tegen elkaar wilt strijden dus bijv: Team 1 ben jij en Team 1 is bijv een ander land. Dat zou ook met de kleur kunnen bijv jij bent blauw en team 2 is ook blauw dan horen jullie dus bij elkaar. Ik weet dit niet zeker maar zo is het ongeveer in AoE III.

Geplaatst: (bewerkt)

ben er pas mee bezig

wat is teams?

wat zijn die teams?

Misschien kan je een screen maken? Het is mij niet helemaal duidelijk, maar als je op teams klikt zie je dan cijfers? of kleuren? Ik denk zelf dat dit het is: of je bij elkaar wilt horen of allemaal tegen elkaar wilt strijden dus bijv: Team 1 ben jij en Team 1 is bijv een ander land. Dat zou ook met de kleur kunnen bijv jij bent blauw en team 2 is ook blauw dan horen jullie dus bij elkaar. Ik weet dit niet zeker maar zo is het ongeveer in AoE III.

ja laat maar zitten , ik dokter het wel uit

maar ik heb nog een vraagje

als je regicide speelt, zo dat je je koningen moet verdedigen, speel ik met 4 teams.

ik, en 3 tegenstanders.

Maar spelen deze tegestanders samen?

want je kan zo ineens heel de map zichtbaar maken en dan zie je mijn dorpje beneden zonder een pad.

maar deze andere 3 dorpjes hebben allemaal 1 weg naar elkaar verbonden.

dus spelen zei samen dan?

en hoe leg je zo een weg?

dat gaat niet zeker?

dankje laat maar ik heb al mijn vragen al gevonden

maar wil je dit openlaten als ik nog vragen heb

Bewerkt: door Hyte
  • 1 maand later...
Geplaatst:

ben er pas mee bezig

wat is teams?

wat zijn die teams?

OMG weet je dat niet dat is een naam van de stam die je bestuurt of de tegenstander bestuurdt :duh:

Geplaatst: (bewerkt)
OMG weet je dat niet dat is een naam van de stam die je bestuurt of de tegenstander bestuurdt :duh:

Je post nu een bump van bijna 2 maanden geleden. Ik denk dat hij al antwoord op zijn vraag heeft (wat hij zelf ook aan gaf) Lijkt mij niet nodig om dan zo te reageren.

Bewerkt: door Global
Geplaatst:

Je post nu een bump van bijna 2 maanden geleden. Ik denk dat hij al antwoord op zijn vraag heeft (wat hij zelf ook aan gaf) Lijkt mij niet nodig om dan zo te reageren.

Vind ik ook, maar nog even ter zake: Iedereen die je 'team 1' hebt aangewezen werkt samen, iedereen die 'team 2' is werkt samen, maar team 1 en team 2 werken niet samen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...