djcas Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) in [dit] filmpje zie je rond 5:20 een traangas granaat. op walktrough had ik al eens gezien dat het alleen beschikbaar is in de ps2 versie maar nu zeggen ze dat niet meer. ik heb de pc versie als je dat niet hebt,heb je dat dan wel in samp want in het filmpje zie je dat het samp is en die kan toch niet op ps2? Bewerkt: 19 april 2008 door djcas Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Hier zijn de traangas granaten te vinden: >>KLIK<< Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Samp is inderdaad alleen via de PC te spelen, en in deze online versie van het spel komt dit wapen dan ook wél voor Heb je nog geen SA-MP? Dan kun je deze hier downloaden... Reageren
djcas Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 alleen in samp dus. ok,dank u Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 alleen in samp dus.ok,dank u Nee, hoor. Kijk maar op deze pagina. Er is dus wel degelijk traangas te vinden in SA op de pc, anders had ik die screens ook niet kunnen nemen Reageren
hielkeh Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Toen ik hem voor de eerste keer zocht ging ik met een helikopter OP het gebouw, maar ik vond hem na een half uur nog niet. Maar hij light gewoon bij de straat. Reageren
Basssss Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 op walktrough had ik al eens gezien dat het alleen beschikbaar is in de ps2 versiemaar nu zeggen ze dat niet meer. Misschien verwar je hier wat in, want in VC is de traangas alleen voor de PS2 te krijgen. Reageren
storm75 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 op de xbox is ie ook gewoon te vinden ( ik heb zelf een xbox 360 en het zelf gezien ) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Op elke console zijn de wapenvindplaatsen hetzelfde... Reageren
boas Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 In vice city is de traangasgranalleen op de ps2 te vinden,daar ligt op de plaats van de traangasgranaat een handgranaat. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Wat is het nut van traangasgranaten? Reageren
Donwell Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Het nut van traangas is dat je hiermee je vijanden kunt tegenhouden. Zodra je een traangasgranaat voor hun neus gooit, en deze begint te roken, zullen ze al hoestent terugdeinsen. Dit gaat ook ten koste van hun gezondheid, en dus daalt hun health. Op zich niet erg effectief, maar het kan altijd van pas komen. Reageren
N. Bellic Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Samp is inderdaad alleen via de PC te spelen, en in deze online versie van het spel komt dit wapen dan ook wél voor Heb je nog geen SA-MP? Dan kun je deze hier downloaden... als traangas ook in SA-MP voorkomt waar kan je het dan krijgen in SA-MP? Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Dat verschilt per server, en wij kunnen daar niets over zeggen omdat er gewoonweg zoveel servers zijn. De ene server heeft bijvoorbeeld in Los Santos een traangasgranaat liggen, de ander in Las Venturas, en weer een ander op beide plekken of nergens. Je kunt altijd vragen aan een administrator van een server of ze het daar hebben/gebruiken, of op een eventuele site van die server. Wij kunnen niets hierover zeggen in ieder geval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.