Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

in [dit] filmpje zie je rond 5:20 een traangas granaat.

op walktrough had ik al eens gezien dat het alleen beschikbaar is in de ps2 versie

maar nu zeggen ze dat niet meer.

ik heb de pc versie

als je dat niet hebt,heb je dat dan wel in samp want in het filmpje zie je dat het samp is en die kan toch niet op ps2?

Bewerkt: door djcas
Geplaatst:

Samp is inderdaad alleen via de PC te spelen, en in deze online versie van het spel komt dit wapen dan ook wél voor :Y

Heb je nog geen SA-MP? Dan kun je deze hier downloaden... :cya:

Geplaatst:
alleen in samp dus.

ok,dank u

Nee, hoor. Kijk maar op deze pagina. Er is dus wel degelijk traangas te vinden in SA op de pc, anders had ik die screens ook niet kunnen nemen ^_^

Geplaatst:

Toen ik hem voor de eerste keer zocht ging ik met een helikopter OP het gebouw, maar ik vond hem na een half uur nog niet. Maar hij light gewoon bij de straat. :7

Geplaatst:
op walktrough had ik al eens gezien dat het alleen beschikbaar is in de ps2 versie

maar nu zeggen ze dat niet meer.

Misschien verwar je hier wat in, want in VC is de traangas alleen voor de PS2 te krijgen. ;)

Geplaatst:

In vice city is de traangasgranalleen op de ps2 te vinden,daar ligt op de plaats van de traangasgranaat een handgranaat.

Geplaatst:

Het nut van traangas is dat je hiermee je vijanden kunt tegenhouden. Zodra je een traangasgranaat voor hun neus gooit, en deze begint te roken, zullen ze al hoestent terugdeinsen. Dit gaat ook ten koste van hun gezondheid, en dus daalt hun health. Op zich niet erg effectief, maar het kan altijd van pas komen. :Y

Geplaatst:
Samp is inderdaad alleen via de PC te spelen, en in deze online versie van het spel komt dit wapen dan ook wél voor :Y

Heb je nog geen SA-MP? Dan kun je deze hier downloaden... :cya:

als traangas ook in SA-MP voorkomt waar kan je het dan krijgen in SA-MP?

Geplaatst:

Dat verschilt per server, en wij kunnen daar niets over zeggen omdat er gewoonweg zoveel servers zijn. De ene server heeft bijvoorbeeld in Los Santos een traangasgranaat liggen, de ander in Las Venturas, en weer een ander op beide plekken of nergens. Je kunt altijd vragen aan een administrator van een server of ze het daar hebben/gebruiken, of op een eventuele site van die server. Wij kunnen niets hierover zeggen in ieder geval.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...