jellha Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 sinds kort geeft mijn xbox360 zwarte vegen over het beeld , ik dat het aan de A-V kabel ligt die kabel van de xbox naar tv , omdat , als ik er aan zit of aan beweeg , dan geeft ie schokjes op het beeld , nu is mijn vraag , hoe kan ik dit controleren zonder dat ik 21 euro verspil aan een nieuwe kabel die niet eens nodig is . Reageren
FerryN Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 sinds kort geeft mijn xbox360 zwarte vegen over het beeld , ik dat het aan de A-V kabel ligt die kabel van de xbox naar tv , omdat , als ik er aan zit of aan beweeg , dan geeft ie schokjes op het beeld , nu is mijn vraag , hoe kan ik dit controleren zonder dat ik 21 euro verspil aan een nieuwe kabel die niet eens nodig is . Hoe gaat ie? via scart of via de 3 gekleurde stekkers? En heb je de stekker bij de 360 zelf goed staan? (Tv of HDTV) Kijk daar eens naar Greetz Reageren
jellha Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 sinds kort geeft mijn xbox360 zwarte vegen over het beeld , ik dat het aan de A-V kabel ligt die kabel van de xbox naar tv , omdat , als ik er aan zit of aan beweeg , dan geeft ie schokjes op het beeld , nu is mijn vraag , hoe kan ik dit controleren zonder dat ik 21 euro verspil aan een nieuwe kabel die niet eens nodig is . Hoe gaat ie? via scart of via de 3 gekleurde stekkers? En heb je de stekker bij de 360 zelf goed staan? (Tv of HDTV) Kijk daar eens naar Greetz jah die staan goed , en ik heb hem via 3 kleuren . Reageren
jellha Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 weet iemand nog een manier hoe ik kan weten dat mijn av kabel kapot is of niet . Reageren
IV trailer Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Misschien moet je de kabel wat beter in je xbox doen als je hem aan die kant van de kabel beweegt. Ikzelf had wel eens met mijn playstation2 dat als ie niet diep genoeg zat dat ik alleen nog maar geluid had. Reageren
jellha Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Misschien moet je de kabel wat beter in je xbox doen als je hem aan die kant van de kabel beweegt. Ikzelf had wel eens met mijn playstation2 dat als ie niet diep genoeg zat dat ik alleen nog maar geluid had. ik zal het eens proberen Reageren
jellha Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 werkt niet ik hoor nu wel geluid maar geen beeld in eens Reageren
IV trailer Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Schoonblazen misschien... (kabelingang+kabel) Anders moet je het aan de klantenservice vragen of hij eventueel gerepareerd moet worden. Bewerkt: 19 april 2008 door IV trailer Reageren
jellha Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Schoonblazen misschien... (kabelingang+kabel)Anders moet je het aan de klantenservice vragen of hij eventueel gerepareerd moet worden. ik ga dan wel naar de klante service toe , ik heb hem al tig keer uitgeblazen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.