Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb cleo 3 geinstalleert alleen als ik dan het spel op wil starten loopt het spel vast, ik heb versie 1

Geplaatst:

Zo kunnen wij natuurlijk niet helpen, he. Is hetzelfde als dat je naar de dokter gaat, en zegt: ik heb ergens pijn, zoek de oplossing eens. Dat is natuurlijk zoeken naar een naald in een hooiberg...

Geef wat meer informatie: welke mod heb je gedownload, of heb je hem zelf gemaakt? Hoe heb je hem geïnstalleerd? Is de maker van de mod wel betrouwbaar, werkt de mod wel echt? Link naar de mod is ook handig. Kortom: geef zoveel mogelijk informatie, want anders kunnen wij natuurlijk niets voor je betekenen. ;)

Geplaatst:
Zo kunnen wij natuurlijk niet helpen, he. Is hetzelfde als dat je naar de dokter gaat, en zegt: ik heb ergens pijn, zoek de oplossing eens. Dat is natuurlijk zoeken naar een naald in een hooiberg...

Geef wat meer informatie: welke mod heb je gedownload, of heb je hem zelf gemaakt? Hoe heb je hem geïnstalleerd? Is de maker van de mod wel betrouwbaar, werkt de mod wel echt? Link naar de mod is ook handig. Kortom: geef zoveel mogelijk informatie, want anders kunnen wij natuurlijk niets voor je betekenen. ;)

Ik heb gewoon de map van cleo en cleo3.asi vobishooked en vorbisfile in mijn gta map (E:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Vice (ik had het ook bij de ongemodde geprobeert) geplaatst, ik had NOG NIKS geinstalleert alleen bij het laden crasht het spel op het laatste stukje, ik had geprobeert om er en mod in te stoppen (passenger mod) alleen toen was het hetzelfde verhaal.

P.S. waar kan ik heel veel van deze cleo3 scripts downloaden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...