Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben op dreef vandaag :puh: Al 2 sigs gemaakt. Nja, ik probeer weer op mijn oude niveau te komen.

Rates&Tips zijn welkom. :Y

specialgryj6.png

Geplaatst:
Ik ben op dreef vandaag :puh: Al 2 sigs gemaakt. Nja, ik probeer weer op mijn oude niveau te komen.

Rates&Tips zijn welkom. :Y

specialgryj6.png

Vreemd...

Je achtergrond is prachtig, van pure kwaliteit. Maar vervolgens teken je er met een paintachtige vorm een hartje in?

Erg jammer, want hier had meer in gezeten. Mijn complimenten voor de background nogmaals, en ook de tekst is prima ingezet. Maar dat hartje... Waarom???

Zonder hartje: 7.5

Met hartje: 5.0

Geplaatst:
Als ik er een render in zet, zou dat denkje veel verschil maken?? Zoja, in welk thema moet de render zijn?

Wat dacht je ervan om eerst hetzelfde contrast als de background de gebruiken. Het verschil in background en de render is gewoon erg groot. En als je een dergelijke background kunt maken, heb je vast ook wel het inzicht om een bijpassende render te vinden.

Zoek eens op planetrenders.net.

Geplaatst: (bewerkt)

specialgrwrenderjq9.png

Is dit al beter? ^_^

Edit:Whoops, ik heb de achtergrond perongeluk ook veranderd

specialgrwrenderzv0.png

Bewerkt: door Gta Ripper
Geplaatst:

nu vindt ik de render niet egt bij de achtergrond passen, Roze past niet zo bij GTA4. Ik geef deze sig een 5/10

Geplaatst:
nu vindt ik de render niet egt bij de achtergrond passen, Roze past niet zo bij GTA4. Ik geef deze sig een 5/10

Moet het onderwerp tegenwoordig bij de kleur passen? Het gaat er om hoe de render er uit ziet en hoe hij in de sig past, niet om het onderwerp.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...