Gta Ripper Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik ben op dreef vandaag Al 2 sigs gemaakt. Nja, ik probeer weer op mijn oude niveau te komen. Rates&Tips zijn welkom. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik ben op dreef vandaag Al 2 sigs gemaakt. Nja, ik probeer weer op mijn oude niveau te komen.Rates&Tips zijn welkom. Vreemd... Je achtergrond is prachtig, van pure kwaliteit. Maar vervolgens teken je er met een paintachtige vorm een hartje in? Erg jammer, want hier had meer in gezeten. Mijn complimenten voor de background nogmaals, en ook de tekst is prima ingezet. Maar dat hartje... Waarom??? Zonder hartje: 7.5 Met hartje: 5.0 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Als ik er een render in zet, zou dat denkje veel verschil maken?? Zoja, in welk thema moet de render zijn? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Als ik er een render in zet, zou dat denkje veel verschil maken?? Zoja, in welk thema moet de render zijn? Wat dacht je ervan om eerst hetzelfde contrast als de background de gebruiken. Het verschil in background en de render is gewoon erg groot. En als je een dergelijke background kunt maken, heb je vast ook wel het inzicht om een bijpassende render te vinden. Zoek eens op planetrenders.net. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Is dit al beter? Edit:Whoops, ik heb de achtergrond perongeluk ook veranderd Bewerkt: 19 april 2008 door Gta Ripper Reageren
Kloep Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 nu vindt ik de render niet egt bij de achtergrond passen, Roze past niet zo bij GTA4. Ik geef deze sig een 5/10 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik vind hem iedergeval veel beter dan dat hartje 7/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 nu vindt ik de render niet egt bij de achtergrond passen, Roze past niet zo bij GTA4. Ik geef deze sig een 5/10 Moet het onderwerp tegenwoordig bij de kleur passen? Het gaat er om hoe de render er uit ziet en hoe hij in de sig past, niet om het onderwerp. Reageren
Kloep Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ik vind dus niet dat deze render in die sig past. Maar dat is mijn mening. mvg, Kloep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.