thagtaking Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 hallo mensen, als ik een nieuwe game koop dan doet hij het altijd gelijk en naarmate ik de game verder speel maakt de xbox kleine krasjes op de cd en dan komt er als ik de xbox aanzet ''unplayeable disc'' ik kan echt die cd 20 keer opnieuw er in doen voordat hij het eens doet en ik ben het behoorlijk beu weet iemand wat ik hiermee moet doen? de garantie is er al af ik heb hem nl. al een jaar. ik vind dat ze het niet kunnen maken ik betaal elke maand xboxlive en dan wil ik er ook wat voor terug Reageren
Gangsta Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 hallo mensen,als ik een nieuwe game koop dan doet hij het altijd gelijk en naarmate ik de game verder speel maakt de xbox kleine krasjes op de cd en dan komt er als ik de xbox aanzet ''unplayeable disc'' ik kan echt die cd 20 keer opnieuw er in doen voordat hij het eens doet en ik ben het behoorlijk beu weet iemand wat ik hiermee moet doen? de garantie is er al af ik heb hem nl. al een jaar. ik vind dat ze het niet kunnen maken ik betaal elke maand xboxlive en dan wil ik er ook wat voor terug Als jij je Xbox 1 jaartje hebt, heb je nog steeds garantie. Voor een Xbox 360 heb je maximaal 2 jaar garantie, behalve als je de Ring Of Death krijgt (3 jaar garantie). Reageren
ikt Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 hallo mensen,als ik een nieuwe game koop dan doet hij het altijd gelijk en naarmate ik de game verder speel maakt de xbox kleine krasjes op de cd en dan komt er als ik de xbox aanzet ''unplayeable disc'' ik kan echt die cd 20 keer opnieuw er in doen voordat hij het eens doet en ik ben het behoorlijk beu weet iemand wat ik hiermee moet doen? de garantie is er al af ik heb hem nl. al een jaar. ik vind dat ze het niet kunnen maken ik betaal elke maand xboxlive en dan wil ik er ook wat voor terug Je kunt je CD's laten fixen door Microsoft, omdat het een productiefout is van Microsoft dat de Xbox360 krassen maakt. Vraag aan de helpdesk hoe je het krassenmaken kunt verhelpen. Reageren
Follow Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 hallo mensen,als ik een nieuwe game koop dan doet hij het altijd gelijk en naarmate ik de game verder speel maakt de xbox kleine krasjes op de cd en dan komt er als ik de xbox aanzet ''unplayeable disc'' ik kan echt die cd 20 keer opnieuw er in doen voordat hij het eens doet en ik ben het behoorlijk beu weet iemand wat ik hiermee moet doen? de garantie is er al af ik heb hem nl. al een jaar. ik vind dat ze het niet kunnen maken ik betaal elke maand xboxlive en dan wil ik er ook wat voor terug Je kunt je CD's laten fixen door Microsoft, omdat het een productiefout is van Microsoft dat de Xbox360 krassen maakt. Vraag aan de helpdesk hoe je het krassenmaken kunt verhelpen. Je kan je Xbox plat neerleggen, dat helpt altijd. Pak ook nooit een xbox op als er een cd in zit. Als het ronde krassen zijn heb je wel een probleem, dan is je lezer een beetje verkeerd. Reageren
thagtaking Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 hallo mensen,als ik een nieuwe game koop dan doet hij het altijd gelijk en naarmate ik de game verder speel maakt de xbox kleine krasjes op de cd en dan komt er als ik de xbox aanzet ''unplayeable disc'' ik kan echt die cd 20 keer opnieuw er in doen voordat hij het eens doet en ik ben het behoorlijk beu weet iemand wat ik hiermee moet doen? de garantie is er al af ik heb hem nl. al een jaar. ik vind dat ze het niet kunnen maken ik betaal elke maand xboxlive en dan wil ik er ook wat voor terug Je kunt je CD's laten fixen door Microsoft, omdat het een productiefout is van Microsoft dat de Xbox360 krassen maakt. Vraag aan de helpdesk hoe je het krassenmaken kunt verhelpen. Je kan je Xbox plat neerleggen, dat helpt altijd. Pak ook nooit een xbox op als er een cd in zit. Als het ronde krassen zijn heb je wel een probleem, dan is je lezer een beetje verkeerd. damn het zijn dus ronde krassen maar nu moet ik gewoon de help desk bellen? als ik de cd laat fixen (call of duty 4) dan komen er toch weer krassen op als ik hem terug heb... dus moet ik gewoon de console weg laten brengen, maar dat kost zeker ook weer een vracht geld? Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Same happens to me. Ik heb men Xbox opgestuurd naar Microsoft, en zij hadden een nieuwe cd-drive en een nieuw moederbord ingezet. Sinds die dag heb ik geen enkele problemen meer. Je garantie telt voor 2 jaar zonder RROD - Red Ring Of Death - en 3 jaar met RROD. Je Xbox live abonnement loopt gewoon verder, maar als vergoeding krijg je 1 maand Xbox live gratis. Duurt de reparatie langer, dan krijg je meerdere maanden Xbox live of een (arcade)game. Hoe moet je hem opsturen? Eenvoudig, bellen naar de helpdesk. Telefoon Nederland: 0800 023 3894 Telefoon België: 0800 7 9790 Leg je probleem uit, en zij bevestigen waarschijnlijk het probleem. Zij geven je dan de raad om een postorderbedrijf te contacteren. Microsoft geeft alle gegevens door en jij maakt de afspraak wanneer hij kan opgehaald worden. Eenmaal hij is opgehaald is de hersteltijd 15 werkdagen. Je krijgt dan een serie-nummer die je status van je Xbox kan bevestigen. Zorg ervoor dat je thuis bent na die 15 werkdagen, want bij mij heeft het een dagje langer geduurd omdat ik niet thuis was Veel succes Reageren
Big Playahh Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Same happens to me. Ik heb men Xbox opgestuurd naar Microsoft, en zij hadden een nieuwe cd-drive en een nieuw moederbord ingezet. Sinds die dag heb ik geen enkele problemen meer. Je garantie telt voor 2 jaar zonder RROD - Red Ring Of Death - en 3 jaar met RROD. Je Xbox live abonnement loopt gewoon verder, maar als vergoeding krijg je 1 maand Xbox live gratis. Duurt de reparatie langer, dan krijg je meerdere maanden Xbox live of een (arcade)game. Hoe moet je hem opsturen? Eenvoudig, bellen naar de helpdesk. Telefoon Nederland: 0800 023 3894 Telefoon België: 0800 7 9790 Leg je probleem uit, en zij bevestigen waarschijnlijk het probleem. Zij geven je dan de raad om een postorderbedrijf te contacteren. Microsoft geeft alle gegevens door en jij maakt de afspraak wanneer hij kan opgehaald worden. Eenmaal hij is opgehaald is de hersteltijd 15 werkdagen. Je krijgt dan een serie-nummer die je status van je Xbox kan bevestigen. Zorg ervoor dat je thuis bent na die 15 werkdagen, want bij mij heeft het een dagje langer geduurd omdat ik niet thuis was Veel succes lol ik vind het wel netjes van microsoft dat ze je xbox live terug krijgt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.