Kloep Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Hierbij nog een sig, kben de laatste dagen helemaal op dreef: Rates en Commends plz Reageren
Swiggers Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Beetje saai.. Letters van Emporio Armani vind ik niet zo mooi. Er moet meer op de Achtergrond ( Vind ik ) En iets meer Kleur. Dit is alleen maar grijs/zwart Ik geef hem een 6/10 Swiggers Bewerkt: 19 april 2008 door swiggers Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik vinid het geheel wel leuk verzonnen, maar niet goed uitgevoerd. Het is te druk, te veel tegelijk. Als je nou eens begint met één siraad, dus óf het horloge, of die andere dingetjes. Dat zet je in het midden, of aan de zijkanten, met een mooie tekst ernaast. Dan creëer je meer ruimte, meer plek, en voorkom je dat de sig te druk wordt. Verder zou je kunnen overwegen om een border om je signature te plaatsen, ook dat geeft alweer wat sfeer. In principe zou je er wat effecten aan toe kunnen voegen, maar vaak is het al voldoende om alleen maar voor wat ruimte te zorgen. Zo blijft je sig eenvoudig, maar toch de moeite waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.