Jump to content

29 april rustig hier op het gtaforum denk ik........

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Op 29 April als Grant Theft Auto IV uit komt zal het hier vast wel rustig gaan worden op het gta forum.

Omdat de meeste onder ons waarschijnlijk gaan gamen dan.

Wat denken jullie zelf zal het hier dan heel rustig worden of niet?

Bewerkt: door sjors12345
  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Unmountable Tijmen

3

• Sjorszzz

2

• IV trailer

2

• Von-Helsing

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Op 29 April als Grant Theft Auto IV uit komt zal het hier vast wel rustig gaan worden op het gta forum.

Omdat de meeste onder ons waarschijnlijk gaan gamen dan.

Wat denken jullie zelf zal hier hier dan heel rustig worden of niet?

hoeft niet , misschien juist drukker omdat mensen vast komen te zitten met missies en vragen hier , hoe ze verder moeten 0_0

Geplaatst:

Ga er maar vanuit dat het juist 'niet' rustig zal worden, omdat degene die GTA4 niet kopen, of kunnen kopen uiteraard erg nieuwschierig zijn naar het spel. Dus ik verwacht gigantisch veel mensen die juist van alles kwijt willen over GTA4. Rustig zal het in ieder geval allerminst worden.

Geplaatst:

Mij zul je amper zien na 29 april. Ik zal komen voor contact en vragen. Maar die andere tijd zit ik toch liever te gamen!

Ciao

:cya:

Geplaatst:

ik kwam hier elke dag maar als ik gta iv heb niet meer :N

ik kom dan alleen nog maar wanneer ik vast zit met een missie of wanneer ik hem uitgespeeld heb :tu:

Geplaatst:

Ik koop hem waarschijnlijk toch ergens in mei en ik kom zoiezo savonds wanneer ik thuis ben, omdat ik dan niet meer op ps3 mag

Geplaatst:

Ach ja denk het wel, ik scheur gewoon ff langs een maat van met die een XDoos 360 heeft, want ik heb zelf geen consoles alleen maar een dikke PC waar ik mee game dus ik zal nog even moeten wachten (Als het sowieso voor de PC uit komt)

Geplaatst:

Ik denk dat het wel rustig word,want heel veel mensen beschouwen 29 april als een GTA feestdag (dat is bij mij z0)

dus zie je mij niet op 29 april. Alleen 's ochtends&'s avonds :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...