Jump to content

29 april rustig hier op het gtaforum denk ik........

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan me niks verrekken wanneer GTA IV nou uitkomt. 29 april is voor mij gewoon een dag zoals iedere andere.

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Unmountable Tijmen

3

• Sjorszzz

2

• IV trailer

2

• Von-Helsing

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Mij kan het niks bommen. Ik ben dan in zuid Frankrijk. En als ik er was dan was ik de hele dag binnen gamen.

Geplaatst:

Mij zul je waarschijnlijk wel zien omdat ik hem niet speel op die dag,

Ik koop hem namelijk nog niet op die dag,

Waarom je mij wel zult zien is de reden omdat ik naar de infomatie van IV geintresseerd ben.

Maar voor de gene die het spel wel hebben op die dag,

Lijkt me het begrijpelijk dat ze niet hier op het forum gaan zitten.

Geplaatst:

Mij zie je al minder hier, maar als het eenmaal 29 april is, sta ik om 9 uur voor de nedgame, die speciaal voor GTA IV een uur eerder los gaat. Daarna zul je mij echt amper hier zien hoor.

Geplaatst:

Hier in Leeuwarden gaat de winkel om 24.00 uur open. Dan kan je dus je GTA IV al ophalen, alleen, wie is nu zo gek om daar zo laat nog heen te gaan :7

Geplaatst:
Hier in Leeuwarden gaat de winkel om 24.00 uur open. Dan kan je dus je GTA IV al ophalen, alleen, wie is nu zo gek om daar zo laat nog heen te gaan emo.gif

ik vermoord je als je niet zegt welke winkel, want daar moet ik zijn ^_^ ik heb geen ps3 of andere troep, maar ik ga bij mijn vriend spelen. maar ik moet op 29 april hier wel zijn om te reageren op het EE's forum van IV en de corp uitslag komt

Geplaatst:

Meeste mensen die het spel niet hebben zullen hier wel zijn of mensen met problemen/vragen over het spel.

De eerste paar dagen blijft me pc ook zo goed als uit denk ik en paar dagen eten bestellen (LOL).

En de 30ste natuurlijk ook koningingendag waardoor ook een hoop mensen lekker een dagje weg zijn. :tu::dans:

Geplaatst: (bewerkt)
Meeste mensen die het spel niet hebben zullen hier wel zijn of mensen met problemen/vragen over het spel.

De eerste paar dagen blijft me pc ook zo goed als uit denk ik en paar dagen eten bestellen (LOL).

En de 30ste natuurlijk ook koningingendag waardoor ook een hoop mensen lekker een dagje weg zijn. :tu::dans:

met koningninendag ben ik zeker weg (oude spulletjes :) ).maar met 29 april ben ik gewoon hier(uitleg niet nodig). Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

ik kom hier dan alleen in de nacht (eventjes).

maar de rest van de dag ga ik GTA IV spelen! :dans:

Geplaatst:
Hier in Leeuwarden gaat de winkel om 24.00 uur open. Dan kan je dus je GTA IV al ophalen, alleen, wie is nu zo gek om daar zo laat nog heen te gaan :7

Nou hier in grunn doen ze daar niet aan.. ook al deden ze het wel had ik er nog niet gestaan. ;)

Maar ik kijk in de ochtend even voordat ik het spel ophaal en in de avond, checken wat iedereen er van vind. voor de rest van de dag lekker gamen en op koninginnedag gewoon lekker feesten gtaiv loopt echt niet weg!

Geplaatst:
Telefoon uit, eten checke, kamer deur op slot, en gamen (ook op koningendag :duh: )

Same here. Geen gezeur op koningen dag, gewoon de hele fooking day GTAIV spelen. :Y

Geplaatst:

En als het nou een 29 april grapje is :puh:? Maar ik denk dat het wel mee valt op het forum. Veel mensen posten natuurlijk het nieuws enz. Maar het zal wel íetje rustiger zijn ;)

Geplaatst:

Koningendag. Ben ik nog nooit geweest. Ik ga nog wat vanuit limburg naar den haag om naar de koningin te kijken, terwijl ik beter GTA IV kan spelen? Helaas ben ik er dan niet. Maar 2 mei wel ^_^

Ciao :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...