Jump to content

29 april rustig hier op het gtaforum denk ik........

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn idee is dat we het zelfde aantal leden krijgen als die dagen ervoor. Mensen met de pc ( zoals ik ) willen graag weten wat voor spel het is. Ook de admins en de moderators gaan aan het werk om de pagina's te vullen. Zijn ze 1 maal gevuld dan is het wel raak hier.

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Unmountable Tijmen

3

• Sjorszzz

2

• IV trailer

2

• Von-Helsing

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik denk wel dat het rustig gaat worden ja. Ik kwam hier zelf altijd om het laatste nieuws te checken over IV. Als die eenmaal uit is, komt er geen nieuws meer maar kan je alles zelf ontdekken. Ik zal hier na de 29ste dus waarschijnlijk wel een stuk minder komen. En aangezien er denk ik wel meer mensen zoals mij zijn, denk ik dat er een heleboel mensen minder gaan komen.

Daarnaast is dit natuurlijk een supergezelig forum, waar ik de laatse maanden veel ben wezen kijken voor nieuws. En ik denk dat ik dat wel ga missen. Dus misschien ben ik er juist wel gewoon net zo vaak als nu :puh: We zullen het zien als GTA IV uit is.

Geplaatst:

Ik ben 29 April in Frankrijk dus zit ik daar Vice City Stories te doen en geen GTA4 maar anders kon het ook niet omdat ik geen Ps3 heb :N Ik wens de mensen die hem dan hebben veel succes met het spelen van de game

Remco

Geplaatst:

Het zou wat zijn als joriz op 29 april zegt dat het de laatste dag is van het forum, vanwege betaal achterstand ^_^

Maja, waar in leeuwarden gaat de winkel om 24.00 open?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...