Ronaldn Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Ik heb denk ik de mod verkeerd geinstalleerd, nu zegt ie dat ie mijn cd niet meer kan lezen. Zou iemand voor mij de originele stats kunnen geven van de elegy car S.V.P. - ...data/carcols.dat - ...data/carmods.dat - ...data/handling.cfg - ...data/vehicles.ide Die dingen moet ik hebben, zou het erg op prijs stellen als 1 van jullie me zou kunnen/willen helpen. Mvg. Ronald Edit; Ik zou graag weer gta sa willen spelen, als je dit leest help je mede-gamer dan Bewerkt: 19 april 2008 door Ronaldn Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Ik heb ze toegevoegd via de bijlage-functie van het forum. Er is overigens (niet dat je dat bij je registratie kon weten, ik verwijt je niets) een apart topic voor de aanvraag van bestanden. Het gelijknamige topic kun je hier vinden. Ik hoop dat een moderator het even eraan vast kan plakken? Veel plezier nog verder met modden van GTA San Andreas! Edit: Bestanden vergeten Ze zijn ingepakt met WinRAR. Bewerkt: 19 april 2008 door VWO-er Reageren
Hackman Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ga vervolgens Back-Ups maken van je bestanden voor je gaat modden, verder veel plezier ermee... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.