killerfist Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Beetje zitten klooien, tips kritiek enz mag allemaal. Reageren
Kloep Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik vind het een mooie achtergrond. Ik weet niet helemaal wat die plaatjes zijn, En de tekst vind ik wat onduidelijk. Ik geef je een 7/10 Reageren
joppie Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ziet er mooi uit, vooral die achtergrond, maar ik weet, net als wat hierboven gezegd is, niet wat het plaatje moet zijn. Lijkt een beetje of ie niet zo moi is uitgeknipt. De tekst had je denk ik mooier en duidelijker mogen maken. Denk dan aan een andere font, kleurgebruik enz... Verder niets op aan te merken. 6,5/10 Reageren
killerfist Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Het was moeilijk om het plaatje goed uit te knippen, er zitten wat open plekken in. Ik had er een speciale font voor gedownload maar telkens als ik wat wil typen schiet ie terug op een ander lettertype. Reageren
Kloep Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Om zo'n plaatje te renderen is lastig en heeft ook tijd nodig. Je moet dan namelijk egt al het witte weghalen, want anders zie je nog wat randjes. Maar ik zie nu in de titel dat het je eerste sig is, en dan vind ik dat je de achtergrond al heel mooi hebt gedaan. Mijn complimenten daarvoor. mvg, Kloep Reageren
Hackman Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik wil je een ding zeggen en dat is dat hoe meer tijd je in het uitknippen stopt hoe beter het eind-resultaat eruit ziet... Reageren
killerfist Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Aangepaste versie: Reageren
Kloep Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 De render ziet er nu al een stuk beter uit, maar misschien zou je hem nog een heel klein beetje kunnen inblenden. De tekst: Ziet er al een stuk beter uit, alleen ik heb geen flauw idee wat er staat, hier is mijn gok: 26 Anpenr 1986 Maar de sig nu geef ik een 8/10 Reageren
killerfist Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 De render ziet er nu al een stuk beter uit, maar misschien zou je hem nog een heel klein beetje kunnen inblenden.De tekst: Ziet er al een stuk beter uit, alleen ik heb geen flauw idee wat er staat, hier is mijn gok: 26 Anpenr 1986 Maar de sig nu geef ik een 8/10 апреля is russisch voor april. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ik zal maar even je 2de versie raten. Deze sig is, als eerste sig, zeer goed gelukt, maar er zijn verschillende minpuntjes aan. Ten eerste de kleurencombinatie. De achtergrond is nogal rood-oranje-geel achtig (3 kleuren die goed bij elkaar passen), maar de render(kleur) past er dan weer niet bij. Een andere achtergrond was beter geweest. Maar de achtergrond op zichzelf is zeer goed gelukt, voor een beginner. Je hebt zeer mooi gebrushed, en goede kleuren gebruikt. Alleen misschien iets te veel, wat het dan weer nogal slordig en druk maakt. Verder is de tekst ook niet goed gelukt. Het lettertype en de kleur passen niet goed bij de achtergrond, en hij is moeilijk leesbaar. Verander dus de kleur en het lettertype (lettertypes, ook wel fonts genoemd, vallen te downloaden op Dafont.com), en probeer te prutsen met de Blending Options van de tekst. Je kan naar de Blending Options gaan door met je rechtermuisknop op de (tekst)layer te klikken, en dan op Blending Options te klikken, en dan kan je alles eens proberen. Pruts wat met de instellingen, en zoek een mooie uitkomst. Hopelijk ben je wat met deze tips, maar voor een beginner ben je al goed bezig. Ga zo door. Je krijgt 60%. Reageren
killerfist Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Bedankt voor je reactie, Welke kleur zou ik het beste kunnen gebruiken die bij de render past? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Bedankt voor je reactie, Welke kleur zou ik het beste kunnen gebruiken die bij de render past? Redelijk donkere kleuren, best wat zwart-grijs-wit ofzo? Reageren
Hackman Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Dan misschien ook nog een Outer-Glow om de render want anders is het net een kameleon Reageren
Iscariah Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Om zo'n plaatje te renderen is lastig en heeft ook tijd nodig. Je moet dan namelijk egt al het witte weghalen, want anders zie je nog wat randjes. Maar ik zie nu in de titel dat het je eerste sig is, en dan vind ik dat je de achtergrond al heel mooi hebt gedaan. Mijn complimenten daarvoor. mvg, Kloep Waarom kan ik wit binnen een paar sec. weghalen dan? Het is echt heel simpel hoor! Je moet alleen natuurlijk wel de juiste tools gebruiken! EDIT: Sorry, ik had nog niks gezegd over de sig zelf... Het is aardig voor je eerste sig. Als je tips en trucs wilts leren, dan is http://www.good-tutorials.com/ een goede start om even naar te kijken! Ga zo door! Onthoud, alles is mogelijk, zolang je de juiste tools maar gebruikt!!! Bewerkt: 28 april 2008 door Iscariah Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.