Jump to content

Radio538 heeft gta4 wedstrijd


IV trailer

Recommended Posts

Dat tripje naar NY zie ik wel zitten maar waarom zou ik me inschrijven en kans maken op een X360 als ik al een PS3 heb.

Ik kan niet een 538 ontvangen waar ik dan ben(het is van 21-04 tot 24-04). Ik ben dan godverdomme op vakantie.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

AAAAH, IK GA DOOD! SHIT! Ik heb dan net niet vakantie :@ Aaah, Dat is niet leuk meer! Ik heb de week daarna Pas vakantie! :@

Zou jij die dan willen winnen?? De kans daarvoor is toch 1 op de (de leeftijd van alle oudjes van het plaatselijks bejaarden tehuis optellen keer het gewicht van de aarde en dat getal tot de macht van 35).

Link to comment
Delen op andere websites

AAAAH, IK GA DOOD! SHIT! Ik heb dan net niet vakantie :@ Aaah, Dat is niet leuk meer! Ik heb de week daarna Pas vakantie! :@

Zou jij die dan willen winnen?? De kans daarvoor is toch 1 op de (de leeftijd van alle oudjes van het plaatselijks bejaarden tehuis optellen keer het gewicht van de aarde en dat getal tot de macht van 35).

Ik zou best willen winnen ja. Maar de kans is inderdaad héél klein. 1 op de 16.000.000. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

AAAAH, IK GA DOOD! SHIT! Ik heb dan net niet vakantie :@ Aaah, Dat is niet leuk meer! Ik heb de week daarna Pas vakantie! :@

Zou jij die dan willen winnen?? De kans daarvoor is toch 1 op de (de leeftijd van alle oudjes van het plaatselijks bejaarden tehuis optellen keer het gewicht van de aarde en dat getal tot de macht van 35).

Ik zou best willen winnen ja. Maar de kans is inderdaad héél klein. 1 op de 16.000.000. :duh:

Misschien ben jij wel DIEGENE..



Als iedereen zo zou denken. Dan zou niemand er aan meedoen!

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hmm heb al 360. Maar dat reisje zie ik wel zitten, haha ook al heb je een kleine kans ik weet het.

Maar toch luisteren want je weet maar nooit..

thnx voor de tip! luister namelijk nooit naar 538

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ff het uitgerekend en het is 8000 (ongeveer 100 personen in het bejaarden tehuis) x 5,9742 met 24 nullen erachter = 4,77936 met 32 nullen en dat getal keer zichzelf 35 keer = past absoluut niet op de rekenmachine

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ff het uitgerekend en het is 8000 (ongeveer 100 personen in het bejaarden tehuis) x 5,9742 met 24 nullen erachter = 4,77936 met 32 nullen en dat getal keer zichzelf 35 keer = past absoluut niet op de rekenmachine

Zozo, slimme jongen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...