Follow Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik keek even in de Social club geval en zag een plaatje van het spel Oni. Maar dat spel is NIET van hun. Maar het is Bungie. Hiermee vertel ik dus dat Rockstar niet zo perfect als ze zeggen/denken. Even iemands anders spel overnemen. Reageren
snowguard3 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Net als bij bol.com staat bij Half Life 2 dat EA games het maakt WTF het is van Valve (EA en Valve werkte alleen samen in The Orange Box volgens mij) Reageren
Ikkes Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Het "concept" Oni is van Bungie, welke dit verkocht heeft aan Take2. Vervolgens is Rockstar met deze game aan de slag gegaan en heeft hem verder ontwikkeld. Niet stelen dus of iets dergelijks, gewoon een normale gang van zaken dus. Tevens staat op de officiële site van de game ook een link naar Bungie en op de site van jou link staat de tekst: "Although the IP now belongs to Take2 Interactive". Genoeg bewijs voor een normale gang van zaken dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.