Jump to content

Eerste Ingame Footage morgen ?


yunastie

Recommended Posts

http://www.cgreviews.com/

Ik hoop dat het waar is, 20-Minutes of Gameplay !!!! :dans:

En tevens een reactie op gamer.nl:

Ja ik heb het ook her en der gelezen. Reken er maar niet op, die gast van cgreviews heeft eerder ook een fake review op z'n site gezet. Hij zou die video allang gepost hebben, maar elke keer was er weer iets aan de hand. En nu heeft ie dus server problemen ofzo. Dikke fake, ga er maar niet op zitten wachten.

Dus het zou heel goed fake kunnen zijn. Anders zou hij wel een van de eerste kunnen zijn met gameplay footage.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry. Dit is wel de eerste ingame footage. Gamekings die zeggen dat ze het wel hebben maar ze laten niks zien. Mijn fout.

Geeft niets joh, ik had het filmpje van gamekings ook even bekeken. Het was gewoon fake, en als ze het hebben gezien, dan durven ze het niet te plaatsen omdat ze anders wel kunnen opdoeken i.v.m. de boetes.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry. Dit is wel de eerste ingame footage. Gamekings die zeggen dat ze het wel hebben maar ze laten niks zien. Mijn fout.

dat van gamekings was een grap...mocht het nog niet duidelijk zijn :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gamekings heeft die game helemaal niet. Echt, hoe dom zouden hun zijn om te zeggen dat ze die game hebben gedownload :duh:

Edit: Prut, iemand was me voor XD

Bewerkt: door Digi-Djeff
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry. Dit is wel de eerste ingame footage. Gamekings die zeggen dat ze het wel hebben maar ze laten niks zien. Mijn fout.

dat van gamekings was een grap...mocht het nog niet duidelijk zijn :7

Misschien niet voor iedereen, misschien heeft GTA Gijsso alleen het begin stukje gezien, en niet het einde ervan. Daaruit maak je idd op dat het gewoon een grote grap is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat dit waar is. Maar hoe wil die persoon aan de Ingame Footages komen?



Ciao :cya:

Hij kan toch bronnen hebben... :7

Ik hoop het egt !!!!! hoelaat ??

Als je op die site kijkt staat er 8 uur :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...