Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Is Ship simulator 2006 waard om te kopen. Want dat lijkt mij wel een vet spel. Graag jullie reacties Reageren
Wesley Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Mwah ik weet het niet, als je echt van vaartuigen houd, dan is het zeker wel een aanrader ja, alleen het punt is, het verveeld zo gauw, althans, dat heb ik op Ship Simulator 2008. En bij Ship Sim heb je verschillende dingen wat je kunt doen, gewoon vrij rondvaren, of echt serieus opdrachten uitvoeren, het enigste wat ik wel leuk vind is Opdrachten uitvoeren, want als je vrij gaat rond varen, dan kun je in een haven varen, die niet zo extreem groot is, en je kunt in de open zee varen, wat ook weer niet zoveel aan is. Maarja het gaat er gewoon om of jij van schepen houd of niet. Het is ongeveer precies zelfde verhaal met Flight Simulator, en Train Simulator, je moet er gewoon van houden. Tevens kun je beter eerst even op Youtube kijken naar filmpjes, misschien krijg je dan wel een totaal ander beeld van Ship sim. 2006. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik heb dat vroeger. Begin is leuk maar wel rap saai. Reageren
jurgen1 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 ik heb ship sim 2008 gezien en ik vond het niets Dus dat zal ship sim 2006 ook niet zo super zijn denk ik. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 ship simulator 2008 is leuker dan ship simulator 2006 want je kunt eigen weer kiezen en ook je kunt storm maken met hoge vloedgolf enzo. Er is schade aanwezig. Veel nieuwe opdrachten waaronder kraan besturen. Er zijn 30 nieuwe opdrachten en je kunt eigen opdrachten maken. Reageren
jurgen1 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Bij mij gaat het nog al sloom bij jullie ook? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Nee, misschien is jouw pc oud of bijna vol. Je kunt instellingen veranderen. Reageren
moechy Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Bij mij gaat het nog al sloom bij jullie ook? Of je kan schijfopruiming doen, defragmentatie en scannen met Ccleaner dat versnelt je pc ook weer ietsje meer. Bewerkt: 26 juni 2008 door moechy Reageren
jorD1 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 ik zou effe zeggen wat ship simulator 2008 is in een woord bagger dus 2006 zou nog wel erger zijn. mijn vriend had 2008 en de kaft leek microsoft (de flight simulator kaft bijvoorbeeld) het zit vol met foutjes zo zit je schip af en toe vast aan een onzichtbare kade 100000000000000 kilimeters verderop en kom je niet verder. Het is een nederlands spel en heeft in het voor filmpje een verschrikkelijke reclame van fishermansfriend (die snoepjes) Hetr spel gaat na een dag vervelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.