-GoldWing- Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Hey, ik vroeg me af wat de root op de psp is, want ik wil graag de (Legale) windows installeren en daarom oet ik de map in de root plaaten. Maar wat is dat? Greetzzz -GoldWing- Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Root is de begin map van je PSP. Dus als je de verwisselbare schijf waarop hij staat opent zal je in de root terecht komen. Hier staat bijna altijd de map PSP in, plus soms nog wat andere. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Hey, nu heb ik eindelijk alles gevonden maar als ik de url goed in wil typen om windows te starten typ ik het goede in maar dan komt er steeds kan bestand niet weergeven of zo iets. Wat moet ik hiertegen doen? Het staat ook niet op de website. Reageren
DJRobin Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Waarschijnlijk een bug, probeer een andere te downloaden. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Hey, nu heb ik eindelijk alles gevonden maar als ik de url goed in wil typen om windows te starten typ ik het goede in maar dan komt er steeds kan bestand niet weergeven of zo iets.Wat moet ik hiertegen doen? Het staat ook niet op de website. Waarschijnlijk heb je verkeerde url ingetypt. Vroeger toen ik nog psp had had ik ook dat soort programmas geinstaleerd (er zijn betere versies als die nep windows, ik had er e en met 80 spellen en 20 apps en veel meer) maar had op begin ook problemen met die url goed in te typen, na tijde ging het wel goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.