Jump to content

Oneerlijk!


ScarPacino

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NlCK

    4

  • Biocount

    3

  • Kai-ShockWave

    3

  • Hayte

    3

Heb je iedergeval garantie dat je die game op 29 april heb ;)

Al en hebben sommige de game eerder, interesseert me niet of ze dan al meteen bovenaan staan. Het gaat bij mij om de gameplay en ik ga die game niet als een gek uitspelen om bovenaan te komen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je iedergeval garantie dat je die game op 29 april heb ;)

Al en hebben sommige de game eerder, interesseert me niet of ze dan al meteen bovenaan staan. Het gaat bij mij om de gameplay en ik ga die game niet als een gek uitspelen om bovenaan te komen :puh:

mee eens

en het zal je waarschijnlijk niet eens lukken om zo hoog te komen, als zoveel mensen dat spel gaan kopen zoals verwacht, dan zitten daar altijd van die game junks bij die je nooit kan evenaren

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is normaal. Als te voreg verkopen dan krijgt hij boete. Dus eerst spellen bewaren in de magazijn daarna op release dag zet men de spellen op de rekken.

Op 28 april zullen ze iedergeval de games op de bus doen voor de mensen die hem bestelt hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is normaal. Als te voreg verkopen dan krijgt hij boete. Dus eerst spellen bewaren in de magazijn daarna op release dag zet men de spellen op de rekken.

Op 28 april zullen ze iedergeval de games op de bus doen voor de mensen die hem bestelt hebben.

ik heb eens rondgevraagt aan een paar winkels en ze krijgen een boete als ze het te vroeg verkopen en meschien het recht om het spel te verkopen ontzegt

Link to comment
Delen op andere websites

als je de game installeert op de computer kunen de mense van rockstar zien wanneer je hem hebt geinstalleert op je ps3 dus als je hem voor de 29 installeert kunnen ze je blokkeren zo simpel is dat. ik kan hem ook een paar dagen eerder hebt maar die risico neem ik niet strax blocken ze me liever later spelen en langer dan eerder en korter game;)

Link to comment
Delen op andere websites

als je de game installeert op de computer kunen de mense van rockstar zien wanneer je hem hebt geinstalleert op je ps3 dus als je hem voor de 29 installeert kunnen ze je blokkeren zo simpel is dat. ik kan hem ook een paar dagen eerder hebt maar die risico neem ik niet strax blocken ze me liever later spelen en langer dan eerder en korter game;)

Ik denk het niet hoor. Als je de cd erin stopt installeert hij gwn automatisch.. En anders kan je gwn de verbinding met internet verbreken en dan installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het oneerlijk dat games gemaakt moeten worden zodat wij moeten wachten :bonk:

Ok.....

:ch:

Ik wacht liever tot de echte release dan dat ik NU meteen kan spelen. Dat is gewoon zo gevoelsmatig!

Ciao cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is oneerlijk dat GTA IV maandag al bij de meeste winkels in de magazijnen ligt terwijl ie pas een week later uitkomt :duh: :duh: :duh: :duh: :N :N :N :N :N

het leven is hard he maar niet zo hard als de voorkant van een trein! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is normaal. Als te voreg verkopen dan krijgt hij boete. Dus eerst spellen bewaren in de magazijn daarna op release dag zet men de spellen op de rekken.

Op 28 april zullen ze iedergeval de games op de bus doen voor de mensen die hem bestelt hebben.

Ik hoop op vrijdag dat ze het opsturen en dat ik hem zaterdag heb.

Al zouden ze hem op zaterdag opsturen dan heb ik hem even goed pas dinsdag haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niks uit als iemand hem eerder heeft.

Als ik hem maar op 29 april heb.

En ik ga toch niet alles snel uitspelen om bovenaan te komen.

Want er zijn altijd wel verslaafden die je toch nooit kunt bijhouden :puh:

RoMaL

Link to comment
Delen op andere websites

om even terug te komen op die HP boeken... Mijn pa werkt in de standaard boekhandel en toen kregen zij ook kisten, en ik moest helpen in de nacht voor de verkoop, en daarop zat een alarmsysteem, dat je alleen kon openen met een code, die code kreeg de winkel pas om 23.55... Vond ik een goed systeem :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...