Jump to content

Oneerlijk!


ScarPacino

Recommended Posts

ja en wat boeit ons dat?

Wel, zij kunnen dan misschien eerder die stadskey krijgen en spelen het spel voor het eerst uit en zij komen dan lekker gelijk hoog in de rang lijst zodat het lastig word voor anderen om hogerop te komen.

Het is met halo 3 gebeurd dat mensen een xboxlive ban kregen omdat ze een week voor de release al aan het spelen waren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NlCK

    4

  • Biocount

    3

  • Kai-ShockWave

    3

  • Hayte

    3

ja en wat boeit ons dat?

Wel, zij kunnen dan misschien eerder die stadskey krijgen en spelen het spel voor het eerst uit en zij komen dan lekker gelijk hoog in de rang lijst zodat het lastig word voor anderen om hogerop te komen.

Het is met halo 3 gebeurd dat mensen een xboxlive ban kregen omdat ze een week voor de release al aan het spelen waren.

Is wel lullig ja want daar kan de winkel iets aan doen en niet de speler.

Helemaal lullig als je de release datum niet eens wist en dat je lekker gaat spelen en dan ineens gebanned bent.

Bij de ps3 word niet gebannen..

En al zouden ze het doen dan koop ik een nieuwe ps3 en reset ik me ip adres :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ja en wat boeit ons dat?

Wel, zij kunnen dan misschien eerder die stadskey krijgen en spelen het spel voor het eerst uit en zij komen dan lekker gelijk hoog in de rang lijst zodat het lastig word voor anderen om hogerop te komen.

Het is met halo 3 gebeurd dat mensen een xboxlive ban kregen omdat ze een week voor de release al aan het spelen waren.

Is wel lullig ja want daar kan de winkel iets aan doen en niet de speler.

Helemaal lullig als je de release datum niet eens wist en dat je lekker gaat spelen en dan ineens gebanned bent.

Bij de ps3 word niet gebannen..

En al zouden ze het doen dan koop ik een nieuwe ps3 en reset ik me ip adres :tu:

Nee maar bij de PS3 word er nooit gecontroleerd er zit niet eens een ban system op toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Geloof je dat nou zelf? Dat zou dan geen goede zaak zijn als hun er gewoon een uitpikken. Die zaak moet dan gewoon ge-closed worden.

idd.. als rockstar een week eerder al mensen op het online gedeelte zien dan worden die heus wel gestraft!

Ja sommig mogolen moeten zo nodig de gameplay filmen waardoor Rockstar het zien.

Link to comment
Delen op andere websites

er zit waarschijnlijk wel een ban systeem op voor hackers...

maar de consument kan er toch niks aan doen als de verkoper het al verkoopt?

Nee ik bedoel ban-system voor unrealeased gameplay.

(Spelen voor dat hij unrealeased is)

dat is bij xbox altijd zo daarom ps3 gekocht =,=.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...