r3v3rz3 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 hoi, ik wil een aantal verschillende scooters in mijn gta san andreas laten rond rijden, tot nu toe alleen die faggio, maar ik wil er dan meer verschillende, weet iemand of dat mogelijk is fso en kan die me helpen Reageren
Jozz Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 volgens mij is het niet mogelijk, alleen je kan wel een faggio aanpassen en je kan ook de pizzaboy aanpassen. Of een mod downloaden Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 volgens mij is het niet mogelijk, alleen je kan wel een faggio aanpassen en je kan ook de pizzaboy aanpassen.Of een mod downloaden weet jij miss dan een mod daar voor of niet?? Reageren
Jozz Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 http://www.thegtaplace.com/downloads/category.php?id=19 je zou hier kunnen kijken voor downloads, en google is je beste vriend Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 http://www.thegtaplace.com/downloads/category.php?id=19je zou hier kunnen kijken voor downloads, en google is je beste vriend haha oke ik zal is kijken Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Volgens mij is het wel mogelijk dan moet je met de id aan het kloten gaan enzo want je moet een id hebben van geloof ik 527 of zoiets want je auto moet een id hebben als dat verandert is kun je hem met het id erin plaatsen Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 okee ik heb ff in default.ide gekeken en die zegt vehicles 400-799 dus dat betekent denk ik dat id 400 tot 799 zijn gereserveert voor autos en vehicles.ide loopt van 400-611 dus als het klopt kun je 188 wagens toevoegen. alleen dan heb je nog het probleem met die rare lines want die moet je ook goed doen maar ik zal vanavond ff kijken of mij het lukt om er een extra auto in te krijgen en dan hoor je het wel van mij. Reageren
K.O. Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 die zegt vehicles 400-799 dus dat betekent denk ik dat id 400 tot 799 zijn gereserveert voor autos en vehicles.ide loopt van 400-611 dus als het klopt kun je 188 wagens toevoegen.Wat betreft dat ene bestand heb je misschien gelijk, maar je moet rekening houden met meer bestanden. Punt 1 trekt de engine van het spel het helemaal niet om al die nieuwe voertuigen toe te voegen. Punt 2 kun je niet oneindig objecten aan gta3.img toevoegen. Naar wat ik gehoord heb kun je er maar een stuk of 5 toevoegen. Je kunt wel meer mods toevoegen wanneer je bestaande auto's vervangt door gemodde auto's, dus dat het totale aantal voertuigen gewoon gelijk blijft. Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb in totaal aan mijn gta3.img al een stuk of 20 extra bestanden toegevoegd. En hoe deed rockstar dat dan met gta3 naar vice city want daar zitten ook meer autos in en van gtavc naar gtasa, dus volgens mij is het echt mogelijk anders heeft rockstar het toch ook nooit kunnen doen? Reageren
K.O. Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb in totaal aan mijn gta3.img al een stuk of 20 extra bestanden toegevoegd. En hoe deed rockstar dat dan met gta3 naar vice city want daar zitten ook meer autos in en van gtavc naar gtasa, dus volgens mij is het echt mogelijk anders heeft rockstar het toch ook nooit kunnen doen?Dan probeer je het toch gewoon? Je merkt vanzelf wel wanneer je spel het niet meer doet door teveel mods. Het ligt er ook aan wat voor bestanden je toevoegt. Een aantal kleine low-poly objecten zal inderdaad niks uitmaken, maar als het zeer gedetailleerde high-poly objecten zijn, lijkt het me sterk dat je 188 voertuigen kunt toevoegen. Bovendien ligt het er nog aan hoe goed je PC is. Ach, meldt het maar wanneer je 188 voertuigen hebt toegevoegd, want volgens mij ben je dan de eerste. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik denk dat het opzich best mogelijk zal zijn om een aantal auto's toe te voegen. Op één dingetje na... Het geluid van de auto. Ik denk dat het moeilijk zal zijn de auto een bepaald geluid te geven, aangezien ik totaal niet weet waar dat staat. Ik weet wel dat je geluiden kan veranderen met SAAT enzo, maar ik vraag me af of de nieuwe auto b.v. een soort van "standaard" geluid heeft. En zo niet, zou SA dan nog wel werken als de auto geen geluid toegewezen heeft? Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 in ieder geval bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.