Jump to content

Burgers Shot

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, in san andreas had je altijd de mogelijkheid te eten. (dit moest zelfs anders zou je health verliezen als je vet op was) Wat denken jullie? komt dit terug in Gta IV? Dat kan beteken dat je misschien ook weer Fat% krijgt.

Lijkt me opzich wel eens lachen ''screenshot van Fat niko''

Geplaatst:

ik denk dat je er wel zal kunnen eten maar ik denk dat ik eens in een preview gelezen heb dat je niet hoeft te eten zoals in san andreas .

Geplaatst:

Je kunt niet Dikker en/of dunner worden. Ook kun je je spieren niet trainen. Dat is inmiddels bekend.

Wél denk ik dat je gewoon kunt eten. Alleen dat als je lang niet eet, dat er dan health afgaat, maar geen Fat.

Ciao :cya:

Geplaatst:

volgensmij kun je wel gewoon eten, maar is het niet nodig. je wordt er niet dikker van en als je lang niet eet gebeurt er niks.

Geplaatst:

volgens mij wordt het net als vc als je eet dan beetje heath krijg niet echt realistich mar wel handig

Geplaatst:

Nog iets toevoegen. In GTA IV kun je niet je mannetje (Niko) customizen zoals in SA. Je kunt wel verschillende kleding aan (niet van de standaard pakken) maar je kunt niet je naar de tatooïst, kapper, gym enz. Ik denk wel dat je in de BS kunt eten om extra health te krijgen. Dat is veel echter in plaats van door een healthbribe te lopen.

Geplaatst:

Je kan er wel eten maar weet niet of het nut heeft.

Verder gaat ik liever spareribs eten dan hamburgers. :dans::eten: :eten:

Geplaatst:

Je zou vast we kunnen eten. Het is ook al bekend dat je naar een hotdogkraam kan om een hotdog te kopen. Die kan je weer eten om je health omhoog te halen ;)

Dus je zal vast wel naar een burgershot kunnen om wat eten te kopen. Je zal hiervan alleen niet dik worden.

Als je met een vriend naar een uitgaansgelegenheid gaat kan je ook drinken dus dan zal eten ook geen probleem zijn :puh:

Geplaatst:

in sa kon je kotsen maar dat was niet echt

als dat in gta4 komt kun je mischien in iemand zijn gezicht kotsen :7

Geplaatst:

in de review van OXM stond dat je niet móét eten, maar je kan wel eten en dan word je levensbalkje weer aangevuld. dikker worden enzo kan niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...