frankyyguy Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Hey, in san andreas had je altijd de mogelijkheid te eten. (dit moest zelfs anders zou je health verliezen als je vet op was) Wat denken jullie? komt dit terug in Gta IV? Dat kan beteken dat je misschien ook weer Fat% krijgt. Lijkt me opzich wel eens lachen ''screenshot van Fat niko'' Reageren
freestyla Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 ik denk dat je er wel zal kunnen eten maar ik denk dat ik eens in een preview gelezen heb dat je niet hoeft te eten zoals in san andreas . Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Je kunt niet Dikker en/of dunner worden. Ook kun je je spieren niet trainen. Dat is inmiddels bekend. Wél denk ik dat je gewoon kunt eten. Alleen dat als je lang niet eet, dat er dan health afgaat, maar geen Fat.Ciao Reageren
angie Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 volgensmij kun je wel gewoon eten, maar is het niet nodig. je wordt er niet dikker van en als je lang niet eet gebeurt er niks. Reageren
Giozio Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Volgens mij kan je wel eten, maar of dat moet weet ik niet. GR Giozio Reageren
nljesse Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 volgens mij wordt het net als vc als je eet dan beetje heath krijg niet echt realistich mar wel handig Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ik ga nu eerder een burgershit binnen om de boel af te knallen dan dat ik eten haal Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Nog iets toevoegen. In GTA IV kun je niet je mannetje (Niko) customizen zoals in SA. Je kunt wel verschillende kleding aan (niet van de standaard pakken) maar je kunt niet je naar de tatooïst, kapper, gym enz. Ik denk wel dat je in de BS kunt eten om extra health te krijgen. Dat is veel echter in plaats van door een healthbribe te lopen. Reageren
Biocount Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Je kan er wel eten maar weet niet of het nut heeft. Verder gaat ik liever spareribs eten dan hamburgers. :eten: Reageren
FireFighter Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ik denk dat je wel kan eten maar niet dik/dun word Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Je zou vast we kunnen eten. Het is ook al bekend dat je naar een hotdogkraam kan om een hotdog te kopen. Die kan je weer eten om je health omhoog te halen Dus je zal vast wel naar een burgershot kunnen om wat eten te kopen. Je zal hiervan alleen niet dik worden. Als je met een vriend naar een uitgaansgelegenheid gaat kan je ook drinken dus dan zal eten ook geen probleem zijn Reageren
js007 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 in sa kon je kotsen maar dat was niet echt als dat in gta4 komt kun je mischien in iemand zijn gezicht kotsen Reageren
danielb Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 in de review van OXM stond dat je niet móét eten, maar je kan wel eten en dan word je levensbalkje weer aangevuld. dikker worden enzo kan niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.