sanvice Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ik had me tweede missie gehaald ik ging naar mijn savehouse ik wou andere kleren aantrekken ik zag in mijn kledingkast dat er zo,n jas en een paar schoenen zaten maar die kan ik niet aantrekken. sorry voor al die vragen.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Druk op X om je kledingstuk te bevestigen, en als je nog geen jas hebt. Ga dan verder met het verhaal, en voltooi missies. Als je 2 missies hebt gehaald heb je waarschijnlijk de missie Soldier en Cleaning House gehaald, probeer de missie Conduct Unbecoming eens te halen. Want dan krijg je je eerste echte Savehouse aan de kust van Mainland, Vice Port om precies te zijn. Bewerkt: 20 april 2008 door DenkaanHenk Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Als je de eerste twee missies pas hebt gedaan dan moet je nog rondlopen in Army Fatigues. maar in the barracks is geen outfit change. dus ik denk dat je al na de bovengenoemde missie Conduct Unbecoming bent. na deze missie krijg je Casuals dit is eigenlijk dan je standaart kleding. Dan kan je de army fatigues niet meer dragen totdat je de enalaatste missie van de verhaallijn hebt gedaan Over the Top maar dan is de eerste echte nieuwe kleding die je krijgt Trailer Trash. Die krijg je na de missie D.I.V.O.R.C.E. als je wilt weten waarneer je de andere kleding krijgt en ook wilt zien hoe ze eruit zien dan kan ik je deze Link (klik hier) wel aanbevelen en sorry voor de grote plaatjes. maar ik heb ze van wikigta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.