raymono Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) heey mensen . ik heb van kloep en nieuwe sign gekregen. dit is hem rate hem ff. Gr Raymono Bewerkt: 20 april 2008 door raymono 0 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Niet echt een mooie sig, vind ik. Eerst en vooral passen de kleuren van de achtergrond en render(s) niet bij elkaar. Verder was het onnodig om 2 renders te gebruiken, aangezien deze dezelfde zijn, alleen met een andere opacity. De renders zijn dan wel weer goed ingeblend, maar enkele effectjes rond de renders zou wel mooi geweest zijn. Verder past de tekst er ook niet bij: het is een té standaard lettertype, ook de kleur past niet bij de rest. Al bij al vind ik dit niet zo een goede, en als rating zou ik 55% geven ... 0 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Waarom laat je elke gemaakte signature raten? Maja: Het achtergrond vind ik té saai. Grijs met een paar zwarte 'lijnen'. De render is té klein en de reflectie daarachter past er niet echt bij. De tekst is te standaard, de kleur past er niet bij en die 'golven lijntjes had Kloep ook beter niet kunnen doen. Niet zo heel goed. Ik zou hem een 5 geven. 0 Reageren
Kloep Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 eerlijk gezegd ben ik er ook niet erg trots op, deze sig had ik al een paar dagen terug gemaakt, en in die tussentijd heb ik nog een aantal nieuwe dingen geleerd. Ik kan wel een nieuwe sig maken voor raymono, want dit is natuurlijk niks. mvg, Kloep 0 Reageren
raymono Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 eerlijk gezegd ben ik er ook niet erg trots op, deze sig had ik al een paar dagen terug gemaakt, en in die tussentijd heb ik nog een aantal nieuwe dingen geleerd. Ik kan wel een nieuwe sig maken voor raymono, want dit is natuurlijk niks. mvg, Kloep kan je dan een nieuwe maken? 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.