Kloep Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Ik ben nu vooral aan het oefenen op een mooie achtergrond maken. Let dus niet op de renders! Tips en Rates plz Bewerkt: 21 april 2008 door Kloep Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Ziet er behoorlijk goed uit alleen zou ik de witte wolkjes weghalen. Die maken het iets te wit. Zo verlies je het mooie contrast tussen wit en blauw/zwart. Misschien had je ook nog een border van 1/2 pixels kunnen maken. Maar het verdiend een dikke 9/10 Bewerkt: 20 april 2008 door GTAGijsso Reageren
Kloep Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Dank je Die witte wolkjes zaten in de brush die ik heb gebruikt, dus is er een manier om die weg te halen? Volgens mij niet tog? En ik had een border van 1 pixel, maar die is een beetje weggevallen, Linksboven zie je hem nog wel een beetje. mvg, Kloep Reageren
.Phobia Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 is al veel beter dan je andere dingen ^^ als je daar een render op zet vind ik het geweldig 8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.