Venzio Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Hallo dit is mijn eerste mod en jawel een Politie Badge het is een ketting die je kan dragen ! kan je laten zien dat je een echte cop bent Ik heb een screen die zit ook in de download folder met een nette leesmij erbij Screen: Download link: Hier of zo http://www.filesend.net/download.php?f=5df...fc8bb51f7c74404 Made By Venzio Veel plezier ermee ! Voor kleine aanpasingen moet je me eerst een pm sturen alsjeblieft dankjewel Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Misschien had je beter het politie pak aan kunnen hebben als je deze screen maakte. Dan ziet het er toch iets leuker uit. Verder ziet de mod er goed uit. Netjes gemaakt. Je kunt misschien ook een close-up ervan maken. 8/10 Reageren
Venzio Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Bedankt ja voor de screen ik maakte hem maar toen werd ik dood gereden ik stond klaar en toen was ik dood maar meer screen komen laten Bedankt voor de rate Reageren
2fast{0} Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Leuke mod jammer dat hij nu geen politie pak draagt ja, maar ik wacht op meer screens ! Ga zo door met je mods ! Een 8/10 ! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ziet er heel goed uit. Alleen is het dus jammer van politie pak en dat je hem niet zo goed kan zien. Welke ketting vervangt hij? 8/10 Reageren
Venzio Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 :O dus je gaat hem downloaden het is African Pedant als ik het goed heb dan met de naam het is wel zoeits leuk dat je hem mischien gaat gebruiken ik ben zeer tevreden met de reacties en met de 8'en ! Reageren
WackoX Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Nice, alleen jammer dat hij iets te klein is, verder een 8/10! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.