Jump to content

Consequentie's voor te vroeg spelen van gta4?


IV trailer

Recommended Posts

Stel je ontvangt gta4 een dag te vroeg. Je wilt gaan spelen. Wat zal er dan gebeuren?

Moet je wachten tot de officiele start wegens de competititie? Of zal je gewoon kunnen gaan spelen. Als je gewoon begint met spelen zou je dan weer opnieuw moeten beginnen bij het aanmelden. Zou je gestraft kunnen worden voor te vroeg beginnen als je internet uit staat en pas later aandoet?

Het liefst zou ik willen dat Joriz dit voor ons na gaat vragen.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • danielb

    5

  • Klokkie89

    2

  • IV trailer

    2

  • Kai-ShockWave

    2

Top Posters In This Topic

Nou, ik ga echt niet wachten hoor! Ik krijg de schuld er niet van, maar het bedrijf dathem eerder heeft opgestuurd.

ik ga dus echt niet wachten op het spelen als ik die hoes in me handen heb :puh:

Maar dat zal toch niet gebeuren. Iederene krijgt hem gwn 29.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik ga echt niet wachten hoor! Ik krijg de schuld er niet van, maar het bedrijf dathem eerder heeft opgestuurd.

ik ga dus echt niet wachten op het spelen als ik die hoes in me handen heb :puh:

Maar dat zal toch niet gebeuren. Iederene krijgt hem gwn 29.

nee gelijk heb je ik ga maandag de 28e op pad in de pauze van mijn werk om tekijken of ze hem al verkopen.

want gta san andereas had ik ook al 1 dag eerder dan dat die eigelijk verkocht mocht worden

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven sluit ik me bij aan.

De fabriek/uitgever maakt de fout !! En daar word jij dan zeker de duppe van. Ja, dacht het niet. Als hun zo'n domme fout maken, dan is dat niet jou/mijn probleem.

Maar ik weet haast wel zeker dat ze niet te vroeg worden uitgegeven. Dat is strafbaar voor hun. ;) En Rockstar Games zal daar ook niet blij mee zijn. ^_^

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja wachten tot 29 april terwijl de rest hem speeld die hem wel al hebben... (NIET DUS)

Gewoon meteen spelen en stel dat het wel uit maakt voor dat social club gebeuren.

Dan kan je altijd gewoon je save game removen en dan op nieuw beginnne.

Maar als je hem hebt gewoon spelen en even kijken of ie je stats laad op 29 a 30 april. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik hem eerder kon krijgen, had ik

natuurlijk ook allang gespeeld. _O_

Want het is niet de fout die jezelf maakt,

maar van de winkel/fabrikant.:) Dus

die zouden op de vingers worden getikt,

en niet jij. :cya:

Groetjes,

MGT. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

zo'n gast waar ik best lang mee omgegaan ben kan hem de 26 alkrijgen kk lullig. Ik vind gewoon dat winkels gewoon hem de 29ste moet verkopen en niet eerder.

Dat is toch handig dat iemans hem vroeger krijgt? Kun je bij hem gaan spelen

Link to comment
Delen op andere websites

zo'n gast waar ik best lang mee omgegaan ben kan hem de 26 alkrijgen kk lullig. Ik vind gewoon dat winkels gewoon hem de 29ste moet verkopen en niet eerder.

Dat is toch handig dat iemans hem vroeger krijgt? Kun je bij hem gaan spelen

toch zou ik liever zelf beginnen en niet eerst bij iemand anders spelen.

maar als ik heb eerder heb zou k gewoon gaan spelen. het is gewoon de fout van de leverende kant.

Link to comment
Delen op andere websites

een maat van mij die werkt in een gamewinkel. En di ehad ik gister aan de telefoon. Hij vertelde me dat ie GTA IV aan het einde van de week verwacht, donderdag/vrijdag. Ze mogen hem alleen niet verkopen. Ze hebben een contract getekend waarin staat dat ze hem niet eerder als 29 april verkopen. Als ze dat wel doen krijgen ze ene boete van €25.000,- per verkocht spel.. En als je hem eerder in je console doet, dan zal dat idd effect hebben op social club en de game zelf.. (of je moet natuurlijk je PS3 niet online hebben staan)

En ga nu niet zeggen dat ik geen betrouwbare bron heb (want zo ging het de vorige keer ook) Want ik ken die gozer al vet lang en ik weet wanneer die tegen me aan het liegen is..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...