-IV- Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 een maat van mij die werkt in een gamewinkel. En di ehad ik gister aan de telefoon. Hij vertelde me dat ie GTA IV aan het einde van de week verwacht, donderdag/vrijdag. Ze mogen hem alleen niet verkopen. Ze hebben een contract getekend waarin staat dat ze hem niet eerder als 29 april verkopen. Als ze dat wel doen krijgen ze ene boete van €25.000,- per verkocht spel.. En als je hem eerder in je console doet, dan zal dat idd effect hebben op social club en de game zelf.. (of je moet natuurlijk je PS3 niet online hebben staan) En ga nu niet zeggen dat ik geen betrouwbare bron heb (want zo ging het de vorige keer ook) Want ik ken die gozer al vet lang en ik weet wanneer die tegen me aan het liegen is.. Inderdaad, klinkt vrij geloofwaardig. @ boete : Serieuze boete's die ze kunnen krijgen moesten ze het spel vroeger verkopen! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Oké, dan hoef ik hem ook niet eerder Andres is je hele game vern*ukt Reageren
Rullez Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Bart Smit heeft zelf tegen mij gezegt dat ze hem al voor 29 april hebben, maar dat ze hem pas verkopen op de 29e Ik heb een tijdje geleden Army Of Two gekocht bij de Bart Smit. Die had ik toen gekocht 2 dagen voor de echte release. En dat doen ze dus wel is vaker. Dus wie weet ook bij GTAIV Reageren
-IV- Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Bart Smit heeft zelf tegen mij gezegt dat ze hem al voor 29 april hebben, maar dat ze hem pas verkopen op de 29e Ik heb een tijdje geleden Army Of Two gekocht bij de Bart Smit. Die had ik toen gekocht 2 dagen voor de echte release. En dat doen ze dus wel is vaker. Dus wie weet ook bij GTAIV Daar durf ik 100 euro opzetten dat ze dat zeker niet gaan doen! Reageren
IV trailer Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Natuurlijk geloof ik wel wat Klokkie89 zecht, maar ik wil toch nog Joriz verlossende woord aangezien hij connectie's heeft. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Natuurlijk geloof ik wel wat Klokkie89 zecht, maar ik wil toch nog Joriz verlossende woord aangezien hij connectie's heeft. haha toch nog wel iemand die me gelooft dus Maar idd, Wil het ook wel eens horen van iemand die rechtstreeks connecties heeft met R*. Reageren
Giozio Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 een maat van mij die werkt in een gamewinkel. En di ehad ik gister aan de telefoon. Hij vertelde me dat ie GTA IV aan het einde van de week verwacht, donderdag/vrijdag. Ze mogen hem alleen niet verkopen. Ze hebben een contract getekend waarin staat dat ze hem niet eerder als 29 april verkopen. Als ze dat wel doen krijgen ze ene boete van €25.000,- per verkocht spel.. En als je hem eerder in je console doet, dan zal dat idd effect hebben op social club en de game zelf.. (of je moet natuurlijk je PS3 niet online hebben staan) En ga nu niet zeggen dat ik geen betrouwbare bron heb (want zo ging het de vorige keer ook) Want ik ken die gozer al vet lang en ik weet wanneer die tegen me aan het liegen is.. Inderdaad, klinkt vrij geloofwaardig. @ boete : Serieuze boete's die ze kunnen krijgen moesten ze het spel vroeger verkopen! Ja waarom zou Klokkie89 liegen. Ik geloof dit wel. GR Giozio Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Bart Smit heeft zelf tegen mij gezegt dat ze hem al voor 29 april hebben, maar dat ze hem pas verkopen op de 29e Ik heb een tijdje geleden Army Of Two gekocht bij de Bart Smit. Die had ik toen gekocht 2 dagen voor de echte release. En dat doen ze dus wel is vaker. Dus wie weet ook bij GTAIV Army of Two is geen GTA IV he. Gamewinkels krijgen GTA IV rond zaterdag, zondag. Als ze hem verkopen voor de 29ste krijgen ze inderdaad een boete, maar dat van 25.000 euro, is gewoon een fabeltje. Reageren
danielb Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Bart Smit heeft zelf tegen mij gezegt dat ze hem al voor 29 april hebben, maar dat ze hem pas verkopen op de 29e Ik heb een tijdje geleden Army Of Two gekocht bij de Bart Smit. Die had ik toen gekocht 2 dagen voor de echte release. En dat doen ze dus wel is vaker. Dus wie weet ook bij GTAIV Army of Two is geen GTA IV he. Gamewinkels krijgen GTA IV rond zaterdag, zondag. Als ze hem verkopen voor de 29ste krijgen ze inderdaad een boete, maar dat van 25.000 euro, is gewoon een fabeltje. die boete is wel extreem hoog ja. ik denk eerder dat ze een eurootje of 200 boete krijgen. maar dan nog zouden ze het niet doen. rockstar kan dan namelijk ook zeggen dat ze de game niet meer mogen verkopen, en dán hebben ze wel een probleempje. de winkel waar ik IV vandaan haal krijgt ze vrijdag binnen maar ik mag hem alsnog pas de 29ste komen ophalen Reageren
Gta-killer Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Bart Smit heeft zelf tegen mij gezegt dat ze hem al voor 29 april hebben, maar dat ze hem pas verkopen op de 29e Ik heb een tijdje geleden Army Of Two gekocht bij de Bart Smit. Die had ik toen gekocht 2 dagen voor de echte release. En dat doen ze dus wel is vaker. Dus wie weet ook bij GTAIV Maar bij dat spel hadden ze waarschijnlijk geen afspraak gemaakt over een boete bij te vroege verkoop. Maar over te vroeg spelen, als je gewoon je internetkabel uit je 360/ps3 trekt of draadloos internet uitschakeld kan niemand zien dat je een dag te vroeg gta 4 hebt gespeeld.. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Gewoon wachten tot 29 april toch? Ciao Reageren
Big Playahh Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) ik gaat er juist vanuit dat ik hem eerder krijg want ze zijn niet zo slim bij de music store! en ik heb tog (nog) geen xboxlive dus mij kunnen ze niet pakken! Bewerkt: 20 april 2008 door Big Playahh Reageren
danielb Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Bart Smit heeft zelf tegen mij gezegt dat ze hem al voor 29 april hebben, maar dat ze hem pas verkopen op de 29e Ik heb een tijdje geleden Army Of Two gekocht bij de Bart Smit. Die had ik toen gekocht 2 dagen voor de echte release. En dat doen ze dus wel is vaker. Dus wie weet ook bij GTAIV Maar bij dat spel hadden ze waarschijnlijk geen afspraak gemaakt over een boete bij te vroege verkoop. Maar over te vroeg spelen, als je gewoon je internetkabel uit je 360/ps3 trekt of draadloos internet uitschakeld kan niemand zien dat je een dag te vroeg gta 4 hebt gespeeld.. er is vast wel een manier dat ze dat kunnen zien. wacht nou maar rustig tot 29 april, dit scheelt misschien wel een hoop gedoe. je kan hem natuurlijk wel de 28ste halen zodat je zeker bent van een exemplaar. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Bart Smit heeft zelf tegen mij gezegt dat ze hem al voor 29 april hebben, maar dat ze hem pas verkopen op de 29e Ik heb een tijdje geleden Army Of Two gekocht bij de Bart Smit. Die had ik toen gekocht 2 dagen voor de echte release. En dat doen ze dus wel is vaker. Dus wie weet ook bij GTAIV Maar bij dat spel hadden ze waarschijnlijk geen afspraak gemaakt over een boete bij te vroege verkoop. Maar over te vroeg spelen, als je gewoon je internetkabel uit je 360/ps3 trekt of draadloos internet uitschakeld kan niemand zien dat je een dag te vroeg gta 4 hebt gespeeld.. er is vast wel een manier dat ze dat kunnen zien. wacht nou maar rustig tot 29 april, dit scheelt misschien wel een hoop gedoe. je kan hem natuurlijk wel de 28ste halen zodat je zeker bent van een exemplaar. Als je geen internet verbinding hebt, kunnen ze het niet zien dat je hem te vroeg hebt gekocht. Maar speel je bijvoorbeeld op de 28ste ZONDER internet kabel, en de 29ste wel, en je maakt Geen nieuwe savegame, kunnen ze het alsnog zien. Reageren
pim87 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ik zou de gok niet nemen en gewoon de 29ste beginnen met gamen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.