Jump to content

Consequentie's voor te vroeg spelen van gta4?


IV trailer

Recommended Posts

Als je hem hebt, is het heel idioot om dan niet te gaan spelen. Als je hem eerder hebt gekocht, hoef je niet bang te zijn hoor. Ik denk dat genoeg mensen hem al op de 27ste of 28ste hebben. Heb je hem? Dan zou ik spelen en wat screen’s maken, en die met ons delen. Ze komen je niet oppakken hoor :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • danielb

    5

  • Klokkie89

    2

  • IV trailer

    2

  • Kai-ShockWave

    2

Top Posters In This Topic

ze kunnen je blokkeren je ip adres bijvoorbeeld dus ik ga het risico in iederval niet aan ik kan hem ook eerder krijgen als ik wil want werk in een gameshop dus ik heb het spel wel eerder in huis maar ik stop het cdtje pas de 29e in me ps3;)

Link to comment
Delen op andere websites

Anders doe je net alsof je in Australië woont. Daar is het eerder de 29e... :*D;)

adres achterhalen is niet zo moeilijk via een IP

als het eenmaal wemelt van de australiers, gaat r* niet elke IP meer natrekken.

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een kansloze opmerkingen hier.

Stel je hebt hem eerder dan de 29ste kun je hem echt wel gaan spelen... Ze gaan je heus niet blokkeren of wat dan ook. Het ligt namelijk aan de winkel waar je hem vandaan hebt. Het is namelijk niet jou fout maar die van de winkel.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een kansloze opmerkingen hier.

Stel je hebt hem eerder dan de 29ste kun je hem echt wel gaan spelen... Ze gaan je heus niet blokkeren of wat dan ook. Het ligt namelijk aan de winkel waar je hem vandaan hebt. Het is namelijk niet jou fout maar die van de winkel.

het is ook je eigen schuld, want als je hem eerder hebt ben je ook eerder gaan kijken of ie der al is

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een kansloze opmerkingen hier.

Stel je hebt hem eerder dan de 29ste kun je hem echt wel gaan spelen... Ze gaan je heus niet blokkeren of wat dan ook. Het ligt namelijk aan de winkel waar je hem vandaan hebt. Het is namelijk niet jou fout maar die van de winkel.

het is ook je eigen schuld, want als je hem eerder hebt ben je ook eerder gaan kijken of ie der al is

dat vind ik dus dikke zever man!

De winkel,en alleen de winkel draagt deze verantwoordelijkheid! zij beslissen wanneer ze de game releasen,niet jij!

Ik ga zaterdag ook een in de FS kijken of hij al te koop is...

grts

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...