Fiegel5 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Als je hem hebt, is het heel idioot om dan niet te gaan spelen. Als je hem eerder hebt gekocht, hoef je niet bang te zijn hoor. Ik denk dat genoeg mensen hem al op de 27ste of 28ste hebben. Heb je hem? Dan zou ik spelen en wat screen’s maken, en die met ons delen. Ze komen je niet oppakken hoor . Reageren
genelite Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 ze kunnen je blokkeren je ip adres bijvoorbeeld dus ik ga het risico in iederval niet aan ik kan hem ook eerder krijgen als ik wil want werk in een gameshop dus ik heb het spel wel eerder in huis maar ik stop het cdtje pas de 29e in me ps3;) Reageren
Iscariah Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Anders doe je net alsof je in Australië woont. Daar is het eerder de 29e... Reageren
danielb Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Anders doe je net alsof je in Australië woont. Daar is het eerder de 29e... adres achterhalen is niet zo moeilijk via een IP Reageren
mastala Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Anders doe je net alsof je in Australië woont. Daar is het eerder de 29e... adres achterhalen is niet zo moeilijk via een IP als het eenmaal wemelt van de australiers, gaat r* niet elke IP meer natrekken. Bewerkt: 20 april 2008 door mastala Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 jah zou wel shit zijn he ik moet dat dus echt niet krijgen want anders knap ik uit mijn vel Reageren
Klapsigaar Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Wat een kansloze opmerkingen hier. Stel je hebt hem eerder dan de 29ste kun je hem echt wel gaan spelen... Ze gaan je heus niet blokkeren of wat dan ook. Het ligt namelijk aan de winkel waar je hem vandaan hebt. Het is namelijk niet jou fout maar die van de winkel. Reageren
danielb Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Wat een kansloze opmerkingen hier.Stel je hebt hem eerder dan de 29ste kun je hem echt wel gaan spelen... Ze gaan je heus niet blokkeren of wat dan ook. Het ligt namelijk aan de winkel waar je hem vandaan hebt. Het is namelijk niet jou fout maar die van de winkel. het is ook je eigen schuld, want als je hem eerder hebt ben je ook eerder gaan kijken of ie der al is Reageren
sven311 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Wat een kansloze opmerkingen hier.Stel je hebt hem eerder dan de 29ste kun je hem echt wel gaan spelen... Ze gaan je heus niet blokkeren of wat dan ook. Het ligt namelijk aan de winkel waar je hem vandaan hebt. Het is namelijk niet jou fout maar die van de winkel. het is ook je eigen schuld, want als je hem eerder hebt ben je ook eerder gaan kijken of ie der al is dat vind ik dus dikke zever man! De winkel,en alleen de winkel draagt deze verantwoordelijkheid! zij beslissen wanneer ze de game releasen,niet jij! Ik ga zaterdag ook een in de FS kijken of hij al te koop is... grts Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 'K denk eerder dat de winkel dan een boete krijgt i.p.v diegene die hem speelt. Ciao Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.