pax Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Hallo, Steeds als ik GTA speel hoor ik na een tijde helemaal niet meer de normale geluiden?! Ipv toeter hoor ik een of ander vaag gebrom?? Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit moet fixen?? Grtz, Pax. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Steeds als ik GTA speel hoor ik na een tijde helemaal niet meer de normale geluiden?! Ipv toeter hoor ik een of ander vaag gebrom?? Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit moet fixen?? Helemaal bovenin vind je een pinned topic voor het geluidsprobleem. Volg de instructies die daar gegeven worden en bekijk of het resultaat heeft. Zo niet, overweeg dan om deze patch eens te installeren die enkele bugs verhelpt. Reageren
pax Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Nee beiden werkt niet... Het begon alleen vandaag en had dervoor er nooit problemen mee gahad...! Misschien is er iets mis in de GNRL file,, maar ik heb laaste tijd niet met Auto sounds gekloot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.