Jump to content

Saint Mark's Bistro - Breaking the bank at Caligula's

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net de missie Up , Up and way gedaan maar ik wordt niet meer gebeld door iemand dus kan ik geen missie's meer doen ik moet 1 van de 2 missie van de titel toch krijgen ?? ik heb dringend hulp nodig ^_^:tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Eerst moet je een aantal andere missies doen.

• Green Goo
  • High Noon
  • Madd Dogg

Dan kan je Saint Mark's Bistro spelen.

Voor Breaking The Bank at Caligula's:

• Up, Up and Away!
  • Saint Mark's Bistro
  • Keycard van Millie Perkins

Hier is een missie overzicht, zoek de missie op die je als laatst hebt gedaan, volg de lijnen.

Veel succes!

Bewerkt: door visser23

Hier kun je alle missies vinden... Voor de missie "Breaking the bank at Caligula's" moet je de eerst de "Keycard" hebben... Die zul je krijgen na 100% met Millie Perkins of je moet haar bij een date vermoorden... Als je haar hebt vermoord (wat ik zelf ook heb gedaan want die 100% ik hard werken) dan zal Woozie (Wu-Zi-Mu) je bellen en vragen om de keycard alleen dat kan niet omdat je haar dood hebt gemaakt... Woozie zal dan zeggen dat je dan maar bij haar moet inbreken...Dat inbreken is niet moeilijk gewoon haar huis binnenlopen en de keycard pakken en wegwezen, je krijgt niet eens een wanted-level ervoor...

Edit: Ik hoop dat je ook aan mijn post iets hebt :7

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:
Hier kun je alle missies vinden... Voor de missie "Breaking the bank at Caligula's" moet je de eerst de "Keycard" hebben... Die zul je krijgen na 100% met Millie Perkins of je moet haar bij een date vermoorden... Als je haar hebt vermoord (wat ik zelf ook heb gedaan want die 100% ik hard werken) dan zal Woozie (Wu-Zi-Mu) je bellen en vragen om de keycard alleen dat kan niet omdat je haar dood hebt gemaakt... Woozie zal dan zeggen dat je dan maar bij haar moet inbreken...Dat inbreken is niet moeilijk gewoon haar huis binnenlopen en de keycard pakken en wegwezen, je krijgt niet eens een wanted-level ervoor...

Die 100% klopt niet. Je hoeft maar 35% te daten om haar keycard te kunnen ophalen thuis. Meestal is doodschieten het beste, want dan hoef je geen dates te doen en je krijgt toch nisk voor de 100% met haar. :)

Geplaatst:

Ik weet niet of ik Green Goo heb gedaan maar de andere wel en ik heb ook al die card van millie! ik zie alleen die tekentjes van die leer scholen voor vliegen en auto rijden enzo

?

ik heb dat vliegtuig tekentje nog niet gedaan

en daar zit volgens mij Green Goo bij

Je moet eerst de Flying school, N.O.E, Stowaway, Black Project en Green Goo hebben gedaan. Deze 4 missie komen nadat je de vliegschool hebt voltooid.

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Je moet eerst die vliegschool afmaken, daarna krijg je vanzelf weer missies. :Y

Veel succes!

Edit: Lol, daar was ik te laat...

Bewerkt: door visser23

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...