Limbolander Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 niet zozeer internet maar die man was die van een bedrijf ofzo? of deed die zelf ergens die pc vanaf halen misschien zelf in elkaar zetten en software op gooien? maar in elk geval denk ik dat die man wel moet lachen van het prijskaartje wat jij/je ouders hebben neergelegt ervoor. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 niet zozeer internet maar die man was die van een bedrijf ofzo?of deed die zelf ergens die pc vanaf halen misschien zelf in elkaar zetten en software op gooien? maar in elk geval denk ik dat die man wel moet lachen van het prijskaartje wat jij/je ouders hebben neergelegt ervoor. Laat hem lekker lachen, ik heb in ieder geval een goede (game)pc. Reageren
Limbolander Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 je had een véél betere kunnen hebben maarja als jij graag geld weggooit, jou geld he. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.