WackoX Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ik heb heel vaak als ik ben een nieuw script begin dat dan opeens ''OnPlayerCommandText'' het niet goed doet! Ik bedoel, als ik bevoorbeeld 15 commands er in heb staan, en het 1e command is dat standaard /givecash command van lvdm, en ik doe dan bijvoorbeeld mijn /help of /commands command, dan zegt hij opeens ''USAGE: /givecash [playerid] [amount]'' Hoe kan dit? P.S. ik heb ook een speciale ''convoy'' mission gemaakt maar daar krijg ik dus ook die ''OnPlayerCommandText'' bug! Script: Pastebin! Klik! Reageren
Sandra Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Misschien kan je je script eerst netjes uitlijnen? Het is erg lastig te lezen zo. Reageren
WackoX Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Heb ik ook gedaan, maar pastbin (verne*kt) alles weer.. http://rapidshare.com/files/108977357/convoy.pwn.html Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.