Nissan Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Hallo leden, Ik doe met behulp van WikiGTA alle snapshots. Maar Snapshot 14 zit er niet Nu zullen de meeste zeggen schiet een paar keer een plaatje en je hebt hem wel. niet dus. Ik heb m'n hele camera leeggeschoten zonder succes. Kunnen jullie een goede screen neerzetten van waar hij zit? Geen Kaart a.u.b. want ik weet waar ie zit. Dank u Cuban Gangster Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Je moet ongeveer naar het noorden kijken op de brug. Dan miet je bij de middelste ''X'' geloof ik goed inzoomen. Dan zul je nummer 14 wel zien. Bewerkt: 20 april 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Nissan Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Dan mag jij mij vertellen waar die zit want ik krijg ook geen gloed en het is in het spel nu 2 uur in de nacht Reageren
Hackman Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Goed inzoomen en aan de goede kant van de palen staan... met een jetpack had ik ze alle 50 binnen een paar uur... Reageren
Nissan Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 In mijn eerste post vroeg ik om een screenshot... Iemand??? Maar Jetpack is een goed idee. Waar moet je landen met de jetpack om nummer 14 te zien????????? Reageren
Hackman Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Een screen kun je zijn op wikigta en je kunt ook zien in welke richting hij kijkt bij wikigta dan vind je hem zo... Aangezien de meeste Snapshots hoog zitten moet je ook hoog kijken... Reageren
Nissan Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Dat staat op wiki dus dat was al bekend. Maar kan iemand een afbeelding maken met een omcirkeling van welke kruising het is?????? Reageren
Hackman Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Je kunt ook kijken met je camera... Ik deed over sommige Snapshots langer naar de andere dus steek zelf ook even de armen uit de mouwen... Reageren
Nissan Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ik heb me Jetpack opgehaald van m'n vliegveld en ben langs alle kruisingen gevlogen. Hij is er gewoon niet. Reageren
Visser23 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ga hier staan: http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Snapshot_014b.JPG Dan kan je hem waarschijnlijk wel zijn. Je kan ook een savegame plaatsen in het hiervoor bestemde subforum Reageren
Hackman Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Je moet ook door je camera kijken anders zie je ze niet... Je moet gewoon de jetpack gebruiken om een hoger punt te bereiken zodat de foto makkelijker is... nog even voor de duidelijkheid, je kunt de snapshots alleen door de camera zien... Reageren
Nissan Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Aha, ik zie dat VWO-er ook een kijkje komt nemen in dit topic. Maar kan iemand gewoon een screenie posten, want zo'nbeetje alles dat hier staat weet ik al lang. @hackman: Ik doe nu al 5 dagen over die stomme snapshot Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Weet je wel zeker dat het Snapshot 14 is? Kijk eens met het programma 'San Andreas Mission Analyzer', kortweg 'SAMA'. Dit programma checkt welke missies, collectables en andere benodigdheden voor de 100% je nog moet doen. Download het eens, dat kan hier. Download het en pak het uit met WinRAR. Klik er rechts op en kies 'Uitpakken in ...\SAMA'. Eenmaal uitgepakt is er een map verschenen. Open die en start het programma op. Druk op het mapje en zoek je savegame op. Hij laadt nu de savegame, waardoor je bij het tabblad 'Map' de kaart van San Andreas ziet. In het vakje 'Legend' staat een combobox, daar kun je kiezen wat je wilt tonen. Kies 'Pickup Items' en kies eronder 'Snapshots not done'. Degene die je dan nog moet doen toont hij dan. Succes @ hierboven: Here I am Bewerkt: 20 april 2008 door VWO-er Reageren
Hackman Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 op wikigta staat een screen... en wat de verdieping betreft ga kijken naar de 1 na laatste of lager... Reageren
Nissan Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Spijtig, ik heb hem op de PS2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.