Jump to content

Snapshot 014

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is toevallig ik ook... Ik kan je ook wel mededelen dat ik wel 4 keer de Tags overnieuw heb gedaan omdat ik er een miste... En dat zijn er 100 en dit zijn er 50...

Geplaatst:

Ik heb hem! Dank aan alle posters! Nu ben ik bij snapshot 33, hij zit boven dat afdakje bij dat winkelcentrum maar kzie hem niet :bonk:

Geplaatst:

Als je er langer over doet dan vijf minuten ga dan naar de screen van wikigta en kijk naar de radar... Ga precies daar staan en die kant uit kijken...

Geplaatst:

snapshot 33 zit door een bug in bepaalde games niet in het spel, zo ook bij mij, en ik heb het spel op de pc.

ik vind dit zelf ook lichtjes irritant aangezien ik zelf de 100% wil halen maar dit zo dus niet lukt :duh:

dus hoop ik voor jou dat je gewoon niet goed gekeken hebt en het toch nog vind, anders isser ook zo'n bug bij jou .

Greetz_ :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt het spel op de PC, zeg je. Kijk nog eens naar dit bericht, eerder door mij geplaatst in dit topic:

Weet je wel zeker dat het Snapshot 14 is? Kijk eens met het programma 'San Andreas Mission Analyzer', kortweg 'SAMA'. Dit programma checkt welke missies, collectables en andere benodigdheden voor de 100% je nog moet doen. Download het eens, dat kan hier. Download het en pak het uit met WinRAR. Klik er rechts op en kies 'Uitpakken in ...\SAMA'. Eenmaal uitgepakt is er een map verschenen. Open die en start het programma op. Druk op het mapje en zoek je savegame op. Hij laadt nu de savegame, waardoor je bij het tabblad 'Map' de kaart van San Andreas ziet. In het vakje 'Legend' staat een combobox, daar kun je kiezen wat je wilt tonen. Kies 'Pickup Items' en kies eronder 'Snapshots not done'. Degene die je dan nog moet doen toont hij dan. Succes :)
Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst: (bewerkt)

@VWO-er: heb ik gezien, en al eerder geprobeerd (denk toch dat het SAMA was, maar niet zeker), werkte niet, kreeg geen snapshot 33 te zien.

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

Heb je je savegame wel geopend, heb je wel het vakje 'Snapshots not done' aangevinkt...? Kijk op de kaart en zoek heel San Fierro af. Als je degene ziet die je mist moet je daar dus even goed zoeken. Probeer het in ieder geval nog een keer. Succes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...