PowerPats Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 ik keek dus even op wikigta en daar stond zo een nooit wanted level cheat maar nadat ik hem heb ingevoerd werkte het niet. is dit bij meer mensen het geval anders moet het aangepast worden denk ik. Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Uit welke rij heb jij die ingevoerd. Als het uit de linkse rij is dan wekrt het misschien niet (ik heb dat ook) Je moet dan de PS2 cheat invoeren. R1=R en L1=L. Je moet het ff proberen welke werkt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 maar in de cheat zit helemaal geen R of L kijk maar. Nooit wanted level, geen politie achter je aan Up Right Triangle Triangle Down Left Cross Cross Reageren
M4X Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Volgensmij verlaagt die cheat je wanted level enkel, en is het niet zo dat je geen wanted level meer hebt, hetzelfde effect als 'cop bribes' dus. Daarom denk ik dat je de cheat beter kan invoeren wanneer je al een wanted level hebt, en niet daarvoor. Ik zou het nog even testen en er op letten dat je de cheat goed invoert, want in principe hoort deze cheat te werken Reageren
oostzaan Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Hij werkt wel alleen als je missies gaat doen enzoo lukt ie nie altijd meer even goed bij mij. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik had ook zo een probleem. ik heb er een mooie oplissing voor gevonden. je kad de cheat gewoon intoetsen voor een missies dat houd je zeker totdat je een missie gaat doen. ik bedoel dus je kan allen kapot schietten en alles omver rijden totdat je een missie start. als je een missie start is hij uitgewerk dan moet je hem opnieuw intoetsen. hij wert dan totdat de missie is afgelopen. dan moet je hem weer intoetsen. zo gaat de hele cyclus door. maar hij blijf wel de hele tijd totdat je je missie is geeindigt of je een nieuwe start. bij missie faild geberut het zelfde. moet je hem gewoon opniew intoetsen. dus hij blijft ook gewoon werken als je bijv de chat in toetst en daarna een andere cheat intoetst. of als je de cheat intoets en dan nog eens een uur gaat rondrijden/schieten/lopen. hij blijft de heletijd actief. Reageren
Honkbalpet Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 heb je de goede cheat wel ingevoerd? het is: boven-rechts-driehoek-driehoek-onder-links-kruis-kruis Reageren
Big Playahh Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 is voor wanted te verlagen niet te verwijderen Reageren
gta_rulez Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Die code werkt bij mij perfect hoor op de PS2. Het is alleen wel zo dat als je al een wanted level hebt en je toetst die code in, dat die wanted level staan blijft. Dus niet doen als je al een paar sterren hebt Reageren
catman.JR Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 maar in de cheat zit helemaal geen R of L kijk maar.Nooit wanted level, geen politie achter je aan Up Right Triangle Triangle Down Left Cross Cross nee de cheat die werkt voor de ps2= circle, right, circle, right, left, sqaure, triangle, up volgens mij ik heb het nu uit mijn hoofd getypt maar ik zal voor de zekrheid nog wel effuh kijken Reageren
catman.JR Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 /\ | | | | | | die hierboven is het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.