Jump to content

Is het nodig GTA IV te installeren op je console?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ga ook uit van rond de 4 GB installatie ruimte, maarja, dat stelt toch niks voor, ik heb nog ruimte zat!! en voor GTA IV natuurlijk zoieso. :)

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• M@rtijn

3

• Biocount

3

• steintje

2

• Alchemy

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Het gaat ongeveer 5 minuten duren en ik denk dat heb ongeveer 2 mb aan geheugen kost.

Aangezien de meeste savegames al 2MB zijn zal dit wel niet het geval zijn.

Maar ik denk dat je in 5 minuten ook geen 5GB kan installeren.

Het zal wel tussen de 200-300MB liggen.

Geplaatst:
Mijn vraag is of je GTA nou moet installeren op je PS3/Xbox360 (weet niet zeker of het bij de 360 ooit nodig is), want bij Gran Turismo 5 was het namelijk ook nodig hem gedeeltelijk op je harde schijf te installeren. Dit kostte zo'n 5 gb aan ruimte, dacht ik.

Martijn

Klopt maar of het bij GTA IV moet weet ik niet.

GR Giozio

Geplaatst: (bewerkt)

neen bij mij duurde het maar 15 minuten :bonk:

@Kai-ShockWave ^^

Bewerkt: door Jordy_Wvl
Geplaatst:

Ja, moet je dat nu installeren. Want bij de ps2 hoefde dat niet kon je gewoon die cd erin drukken dan deed hij het. Hoezo gebeurd dat niet bij ps3?

Geplaatst:
hoe installeer je een spel op je 360 dan?:puh:

gewoon vanaf de cd?

ja dat vraag ik mij ook af, wist niet eens dat dat kon. of kan dat alleen met sommige spellen?

Geplaatst: (bewerkt)
Op de ps3 moet je gta gedeeltelijk instaleren ja, hoeveel ruimte het in beslag neemt weet ik niet.

Zit zelf ook tedenken om ooit me harde schijf is teupgraden.

60 gig is over 1 a 2 jaar denk tog te weinig :dans:

volgens mij is het optioneel bij de ps3. ik ga binnenkort iig wel een grotere harde schijf erin zetten, ik heb 40GB en dat is eigenlijk te klein

Volgens mij snappen jullie niet wat een GB inhoudt. Savegames van een gemiddelde game is 25 tot 50 KB. 1024KB is 1MB. 1GB is 1024MB.

Dus als je nou je HDD helemaal vol gaat gooien met Demo's, Filmpjes, ja dan wel. Maar voor de rest heb je in principe zo'n grote hardeschijf helemaal niet nodig.

Edit, 1000MB veranderd in 1024MB.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Geplaatst:

@ .Whoopdidoo.

Inderdaad, van mijn HDD van 60GB is nog iets van

40GB over, staan wel een paar films op en stuk of 6

demo's maar heb nog steeds heel veel ruimte over.

Geplaatst:
Het gaat ongeveer 5 minuten duren en ik denk dat heb ongeveer 2 mb aan geheugen kost.

Het duurt 5 minuten, is verplicht op ps3, optioneel op 360. En ik dnek dat het zo'n 2-5gb aan geheugen kost (is bij meeste games). Dus geen 2mb (wat belachelijk is)

5 gb is pas belachelijk jemig he ik zit er nu zelfs aan te denken om het niet te kopen. weet je hoeveel 5 gig wel niet is?

Ach ach ach ach amateur.

Geplaatst:
Op de ps3 moet je gta gedeeltelijk instaleren ja, hoeveel ruimte het in beslag neemt weet ik niet.

Zit zelf ook tedenken om ooit me harde schijf is teupgraden.

60 gig is over 1 a 2 jaar denk tog te weinig :dans:

volgens mij is het optioneel bij de ps3. ik ga binnenkort iig wel een grotere harde schijf erin zetten, ik heb 40GB en dat is eigenlijk te klein

Volgens mij snappen jullie niet wat een GB inhoudt. Savegames van een gemiddelde game is 25 tot 50 KB. 1024KB is 1MB. 1GB is 1024MB.

Dus als je nou je HDD helemaal vol gaat gooien met Demo's, Filmpjes, ja dan wel. Maar voor de rest heb je in principe zo'n grote hardeschijf helemaal niet nodig.

Edit, 1000MB veranderd in 1024MB.

Beetje onzin dat je zegt dat ik niet weet hoeveel mb een gig is..

En je weet ook niet hoeveel spellen ik heb die ik al heb moeten instaleren.

Ook gebruik ik me ps3 als home entertainment set dus gebruik veel gig.

Heb geloof ik 25 a 30 gig over van de 60 en daarom zei ik dat over 1 a 2 jaar maybe een

nieuwe harde schijf nodig heb.

Geplaatst:

Nou wat je installeerd zijn ook niet alleen de savegames. Bij Gran Turismo 5: Prologue moest ik zo'n 5 gb aan bestanden installeren, bij andere spellen hoefde ik dit niet. Vandaar het voorbeeld.

Geplaatst:

Zo raar dat je GTA wel moet instaleren want ik heb cod4 voor de ps3 en daar hoefde ik het niet te instaleren.Dus ik denk dat dat eigelijk helemaal niet hoeft.Ik weet het niet hoor maar dat denk ik.

Groetjes,

Thegtaman :cya:

Geplaatst:
Zo raar dat je GTA wel moet instaleren want ik heb cod4 voor de ps3 en daar hoefde ik het niet te instaleren.Dus ik denk dat dat eigelijk helemaal niet hoeft.Ik weet het niet hoor maar dat denk ik.

Groetjes,

Thegtaman :cya:

Ja, COD4 heb ik ook, daar hoefde dit inderdaad niet bij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...