Jump to content

Is het nodig GTA IV te installeren op je console?


M@rtijn

Recommended Posts

Zo raar dat je GTA wel moet instaleren want ik heb cod4 voor de ps3 en daar hoefde ik het niet te instaleren.Dus ik denk dat dat eigelijk helemaal niet hoeft.Ik weet het niet hoor maar dat denk ik.

Groetjes,

Thegtaman :cya:

Ja, COD4 heb ik ook, daar hoefde dit inderdaad niet bij.

Maar het is niet errig verder vind ik zelf?..

Alleen als je een 20 gig ps3 hebt dan is het wel irrytand als je meerdere

spellen hebt waarbij je spellen moet instaleren :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • M@rtijn

    3

  • Biocount

    3

  • steintje

    2

  • Alchemy

    2

Top Posters In This Topic

Als het goed is hoeft dat niet, aangezien ik al aanbiedingen gezien heb met de X360 Arcade en GTA IV. Aangezien de X360 Arcade geen harde schijf heeft, lijkt het me sterk dat je nog delen van dit spel moet installeren. ;)

een vriend van mij heeft de XBOX arcade kan die gta IV er dan wel op spelen anders zou t wel een teleurstelling zijn ..

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat ongeveer 5 minuten duren en ik denk dat heb ongeveer 2 mb aan geheugen kost.

Het duurt 5 minuten, is verplicht op ps3, optioneel op 360. En ik dnek dat het zo'n 2-5gb aan geheugen kost (is bij meeste games). Dus geen 2mb (wat belachelijk is)

2 á 5 Gig is wel erg veel hoor :7

Hooguit een paar tiental mb

Assassin's creed was ook 2 gig! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is hoeft dat niet, aangezien ik al aanbiedingen gezien heb met de X360 Arcade en GTA IV. Aangezien de X360 Arcade geen harde schijf heeft, lijkt het me sterk dat je nog delen van dit spel moet installeren. ;)

een vriend van mij heeft de XBOX arcade kan die gta IV er dan wel op spelen anders zou t wel een teleurstelling zijn ..

Dit is ook een optie op de xbox voor zover ik weet dit scheelt in het laden etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...