Jon-asses Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Sigje over de -speler : Wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 21 april 2008 door Jon-asses Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Alweer een prachtig stukje werk van je Jon-asses, de lege kanten zijn mooi opgevuld met schaduwen en tekst. En de effecten zijn ook zoals gewoonlijk erg mooi, een dikke 10/10 dus. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Alweer een prachtig stukje werk van je Jon-asses, de lege kanten zijn mooi opgevuld met schaduwen en tekst. En de effecten zijn ook zoals gewoonlijk erg mooi, een dikke 10/10 dus. Bedankt man ! Er was blijkbaar een probleempje met de link, is nu aangepast en moet nu werken .. Reageren
Hackman Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Een hele mooie sig! Het valt me op (en waarschijnlijk ook anderen) dat het steeds beter en mooier wordt... Alles is perfect in deze sig... Jij bent een natuurtalent... 110% voor deze... Wat ik nog wel wil zeggen is, hij is groter dan de maximale afmetingen... Hoewel hij groter is dan een sig mag zijn wordt hij er nog niet lelijker op! Reageren
Kloep Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Zoals al eerder is gezegd, deze sig is perfect. Ik kan hier wel alles gaan herhalen wat er al is gezegd, maar dat heeft weinig zin. Dat neemt alleen maar mijn tijd weg, al ben ik daar ook nu al mee bezig. Maar goed, cijfer lijkt me duidelijk. Een 10/10 mvg, Kloep Bewerkt: 23 april 2008 door Kloep Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Deze sig is inderdaad zéér mooi gedaan; alles is goed opgevuld. De effecten zijn ook érg mooi. Een zeer mooie sig dus en die verdient een mooie 10/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.