Jump to content

Azureus Probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik probeer Azureus op te starten krijg ik deze error:

naamloosub8.png

Iemand een oplossing? :ch:. Hij is wel gevonden want is heb hem gezocht en hem gevonden :Y

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Volgens mij ontbreekt er een bestand. Opnieuw instaleren geprobeert?

Geplaatst: (bewerkt)
Volgens mij ontbreekt er een bestand. Opnieuw instaleren geprobeert?

Nee, want kijk maar in mijn eerste post ;)

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Verwijder eens via het Configuratiescherm Azureus, en instaleer het daarna opnieuw. Dan zou het kunnen zijn dat de melding weg is, want ik zelf had ook een tijdje last van dit probleem. In ieder geval succes.

Geplaatst:

Inderdaad, maar aangezien de topicstarter alleen iets vraagt over het op starten is het matig om dat als enig antwoord te geven. Hoe de topicstarter verder download enz moet de topicstarter zelf weten.

Geplaatst:

Met Azureus hoef je niet alleen illegale dingen te downloaden je kunt er ook legale dingen mee downloaden.

Geplaatst:

Inderdaad, zoals plaatjes enzo. Alleen games downloaden is wel illegaal met Azureus, maar goed daar gaat het topic gelukkig niet over. Dus is het niet illegaal.

Geplaatst:

Ik ben ook helemaal niet van plan games te gaan downloaden, maar een mooie render voor een andere sig ;)

Geplaatst:
Azureus is toch om illegale software te downloaden....

Met Azureas kan je .Torrents downloaden, Torrents hoeven niet per se illegaal te zijn.

Geplaatst:
Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)

Zie dikgedrukte gedeelte.

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...